צ'לסי הוציאה לקראת העונה הזו מעל 250 מיליון אירו על רכש והביאה שלל שחקנים במטרה אחת ויחידה – להחזיר את האליפות ללונדון. אחרי שלושה מחזורים אפשר לומר שמשהו חורק במכונה של פרנק למפארד, בעיקר בחלק האחורי.
הערב (שבת) הבלוז ניצלו מהפסד שני מפתיחת העונה הודות לקאמבק גדול בחצי השני וסיימו ב-3:3 משוגע מול ווסט ברומיץ', לה הייתה זו נקודה ראשונה אחרי שתי תבוסות.
6 צפייה בגלריה
טאמי אברהם
טאמי אברהם
איזו דרמה. טאמי אברהם משווה בתוספת הזמן
(צילום: getty images)
6 צפייה בגלריה
שחקני ווסט ברומיץ' מאוכזבים
שחקני ווסט ברומיץ' מאוכזבים
אאוץ'. שחקני ווסט ברומיץ' נראו שבורים בסיום
(צילום: AFP)
מלבד ההשקעה הכספית בקיץ, הגיע גם שני שחקנים בחינם, אחד מהם הוא תיאגו סילבה הוותיק (36), שגם זכה לערוך בכורה אחרי שהחלים מפציעה. ואיך לומר זאת בעדינות, הוא לא היה טוב במיוחד.
בדקה הרביעית קאלום רובינסון העלה את ווסט ברום ליתרון מוקדם, בדקה ה-25 הוא ניצל איבוד מביך של סילבה כדי להכפיל את המאזן שלו ולהעלות את סך שערי הפרמייר-ליג שלו בקריירה לשלושה, שלושתם מול צ'לסי (הראשון היה במדי שפילד בעונה שעברה). קייל בארטלי הפך זאת לתבוסה עם השלישי של המארחת – ואנחנו רק בדקה ה-27.
6 צפייה בגלריה
קאלום רובינסון
קאלום רובינסון
אוהב לפגוש את צ'לסי. קאלום רובינסון
(צילום: getty images)
6 צפייה בגלריה
תיאגו סילבה
תיאגו סילבה
משחק חלש מאוד שלו. תיאגו סילבה
(צילום: AP)
על הספסל למפארד נראה שבור, אבל ביצע שני חילופים בהפסקה, והתחיל לראות שינוי אצל הקבוצה שלו. בעיטה יפה של מייסון מאונט (54) החזירה את הבלוז לעניינים ומבצע קבוצתי מדהים הסתיים בשער של קאלום הדסון-אודוי (70), כשנותרו 20 דקות על השעון. גם אוליבייה ז'ירו נכנס (במקום סילבה) כדי להציל משהו מהמשחק הזה, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן טמי אברהם דחק פנימה והשווה את התוצאה.
למרות החגיגות, קשה להאמין שהבעלים רומן אברמוביץ' מרוצה ממה שהוא רואה בינתיים מהקבוצה שלו והיא תצטרך להשתפר הרבה מאוד כדי להגשים את השאיפות שלו.
6 צפייה בגלריה
מייסון מאונט בועט
מייסון מאונט בועט
יופי של שער. מייסון מאונט בועט
(צילום: EPA)
אברטון מצידה, המשיכה את פתיחת העונה המושלמת שלה עם 1:2 על קריסטל פאלאס בחוץ. רק נזכיר: פאלאס ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד במחזור הפתיחה והיא בכלל לא פראיירית.
דומיניק קאלברט-לואין, כנראה השחקן הלוהט בפתיחת העונה, העלה את אברטון ל-0:1 בדקה העשירית - השער החמישי שלו. צ'יק קויאטה הסנגלי איזן עם נגיחה נהדרת בדקה ה-27, אך רישלריסון הכריע עם פנדל מדויק (40) לאחר נגיעת יד ברחבה.
6 צפייה בגלריה
דומיניק קלוורט-לווין ורישרליסון חוגגים
דומיניק קלוורט-לווין ורישרליסון חוגגים
דומיניק קאלברט-לואין ורישרליסון חוגגים
(צילום: EPA)
הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עלתה באופן זמני למקום הראשון בטבלה, אך ליברפול, ארסנל ולסטר (להן משחק חסר) יכולות להשתוות אליה במאזן הנקודות.
פורסם לראשונה: 19:10, 26.09.20