יובנטוס תשחק בשני מול לאציו, אבל היא עד כה המנצחת הגדולה של המחזור ה-34 בסרייה א'. יממה אחרי שאטאלנטה פספסה הזדמנות להתקרב ליובה, גם אינטר מעדה הערב (ראשון). הנראזורי סיימו ב-2:2 באולימפיקו מול רומא. המשמעות: כריסטיאנו רונאלדו ושות' יוכלו לפתוח פער של 8 נקודות מאינטר, אם ינצחו מחר.
דווקא הקבוצה של אנטוניו קונטה הוליכה הערב. כדור קרן בדקה ה-15 מצא את הראש של סטפן דה וריי, שנגח פנימה. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה ולאונרדו ספינאצולה השווה אחרי קומדיה של טעויות ברחבת האורחת. בדקה ה-57 אדין דז'קו סיפק את הבישול השני שלו במשחק, הפעם להנריק מחיטריאן שקבע מהפך. ספינאצולה היה גם זה שגרם לפנדל מאוחר, אותו ניצל רומלו לוקאקו (87) וסידר חלוקת נקודות.
3 צפייה בגלריה
רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו
חילץ לאינטר נקודה. לוקאקו
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
רומא חוגגת
רומא חוגגת
שחקני רומא חוגגים את המהפך
(צילום: רויטרס)
נאפולי כבר הבטיחה את מקומה בליגה האירופית עם הזכייה בגביע האיטלקי, אבל היא עדיין רוצה לסיים הכי גבוה שהיא יכולה בסרייה א'. הערב היא רשמה 1:2 דרמטי על אודינזה וחזרה למקום השישי בטבלה.
רודריגו דה פול כבש ראשון לאורחת, שעדיין מסובכת בתחתית. ארקדיוש מיליק הפולני איזן (31) ומתיאו פוליטאנו הכריע (95) בבעיטה אדירה לקורה ופנימה. לנאפולי 564 נקודות, בדיוק כמו מילאן.
3 צפייה בגלריה
ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק
שחקני נאפולי חוגגים דרמה גדולה
(צילום: EPA)
סמפדוריה הבטיחה מעשית הישארות, אחרי שהפכה פיגור 2:0 באניו טרדיני ל-2:3 מרשים. ג'רביניו (18) וברטוש ברשינסקי (40, עצמי) העלו את פארמה ליתרון כפול. ז'וליאן שאבו (48), פאביו קוואליארלה (69) והמחליף פדריקו בונאצולי (78) השלימו מהפך.
יתר המשחקים: ברשיה (יארומיר זמרהל 69 ו-90) - ספאל (בראיין דאבו 42) 1:2; פיורנטינה (ליאנקו 2 עצמי ופטריק קרוטונה 75) - טורינו 0:2; גנואה (אנטוניו סנאבריה 7 וגבריאל 81 עצמי) - לצ'ה (מרקו מנקוסו 60) 1:2.
פורסם לראשונה: 22:37, 19.07.20