צפו בתקציר: סוסיאדד - ריאל מדריד
(ONE)

ריאל מדריד חזרה אתמול למקום הראשון בטבלה אחרי 1:2 על סוסיאדד בסן סבסטיאן ובספרד כמו בספרד הרוחות סוערות. בעיתונים הקטאלנים תקפו בחריפות את השיפוט במשחק והתייחסו במיוחד למהלך שהוביל לפנדל אותו הבקיע סרחיו ראמוס ולשער של קארים בנזמה שנכבש לטענת שחקני המארחת עם הכתף. "Made in Madrid", נכתב בענק על שער ה"מונדו ספורטיבו". "ספורט" הלך על "מוליכי ה-VAR".
מי שממש לא אהב את ההתעסקות התקשורתית בנושא השיפוט הוא מאמן ריאל, זינדין זידאן. הצרפתי אמר בסיום: "זה מרגיז אותי שאנחנו מדברים בסוף רק על השיפוט. יוצרים הרגשה כאילו לא עשינו כלום על הדשא. עבדנו קשה והשגנו ניצחון מוצדק".
2 צפייה בגלריה
 זינאדין זידאן
 זינאדין זידאן
זינאדין זידאן. נמאס לו
(צילום: AFP)
על המהלך שבו ויניסיוס ג'וניור ספק הוכשל והספק נגיעה של בנזמה בידו בשער השני: "היה פנדל ולדעתי הכדור פגע בכתף של קארים. השופט בסך הכל עשה את עבודתו. הכי חשוב שניצחנו".
זידאן התייחס לאחר מכן למהפך בטבלה: "עדיין לא עשינו כלום. אמנם ניצחנו שלושה משחקים ברציפות, אבל מחכים לנו הרבה קשיים בדרך. צריך להמשיך בגישה הזו ולחפש את הניצחון כבר מהדקה הראשונה".
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס. שבר שיא
(צילום: getty images)
כובש השער הראשון, סרחיו ראמוס, הפך לשחקן ההגנה שכבש הכי הרבה שערים בתולדות הליגה הספרדית עם 68 כיבושים, אחד יותר מרונלד קומאן. החגיגה של הבלם מעט התקלקלה כשנפצע לאחר מכן. "אני חושב שהוא רק ספג מכה ולא מדובר בפציעה רצינית", אמר זידאן.
המאמן נשאל לאחר מכן האם הוא חושב שראמוס הוא בועט הפנדלים הטוב בעולם ופרגן בגדול לכוכב שלו: "לא רק זה. אני גם חושב שהוא שחקן ההגנה הטוב בעולם".