צפו בתקציר: ריאל מדריד - ולנסיה
ריאל מדריד ניצחה אתמול 0:3 את ולנסיה וצימקה שוב לשתי נקודות את הפער מברצלונה שבפסגת ה'לה ליגה', אבל בספרד דיברו על שני דברים בלבד מאותו משחק: השער המטורף של קארים בנזמה והחזרה המרגשת של מרקו אסנסיו למגרשים.
החלוץ הצרפתי כבש צמד, השער השני היה היפה מבין השניים: בנזמה קיבל כדור מאסנסיו, הקפיץ עם רגל ימין ושיגר פצצה מהאוויר בשמאל לרשת. בכך הגיע ל-243 כיבושים במדים הלבנים, אחד יותר מפרנץ פושקאש האגדי.
3 צפייה בגלריה
בנזמה חוגג
בנזמה חוגג
שער שסתם פיות. בנזמה חוגג את השני שלו
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
בנזמה חוגג
בנזמה חוגג
21 שערים ב-38 משחקים העונה
(צילום: AP)
בנזמה, שהגיע ל-21 שערים העונה ב-38 משחקים וסובל לאורך כל תקופתו בריאל מביקורות מצד התקשורת, זכה כמובן לגיבוי ומחמאות ממאמנו זינדין זידאן. "הוא סתם כמה פיות עם השער הזה", אמר 'זיזו' בסיום. "ההופעה שלו הייתה מדהימה, כמו של כל הקבוצה, אבל הגול היה לא מהעולם הזה".
זידאן הוסיף: "אנחנו יודעים שנוח לו עם רגל שמאל, אבל וואו, אבל להרים את הכדור ככה ולהעביר אותו לרגל שמאל מבלי שהכדור פוגע בדשא, זה מאוד קשה. היה נהדר לראות את זה ואני שמח בשבילו".
עקף את פושקאש
כך זידאן הגיב לשער השני של בנזמה
מכונת שערים
עלה למקום החמישי בטבלת מלך שערי ריאל בכל הזמנים
ומה היה לבנזמה להגיד? "ידענו שכל משחק עבורינו הוא כמו גמר ולשמחתי גם אני וגם חבריי הופענו. השער השני שלי? היה יפה. לפעמים אני כובש שערים כאלה באימון, הפעם זה היה במשחק", הסביר הצרפתי בן ה-32.
והיה גם את מרקו אסנסיו. מי שחזר לאחר היעדרות של כמעט שנה מהמגרשים, כבש 30 שניות מהרגע שנכנס והוסיף בישול ב-16 דקות על כר הדשא. "זה עניין של עבודה קשה", אמר. "המון רגשות התפרצו החוצה. שמח שניצחנו בנוסף לכל".
3 צפייה בגלריה
מרקו אסנסיו חוגג
מרקו אסנסיו חוגג
חזרה מרגשת. אסנסיו
(צילום: רויטרס)