הנראזורי ממשיכים לנשוף בעורפה של הגברת הזקנה. הערב (שבת) ניצחון 0:3 על גנואה מהמקום ה-17 קירב אותם ארבע נקודות מרונאלדו ויובנטוס. רומלו לוקאקו כבש את השער הראשון (34) מבישול של כריסטיאנו ביראגי, אלכסיס סאנצ'ס הכפיל (82), ולוקאקו השלים צמד רגע לפני שריקת הסיום (90+3). גנואה נשארה במרחק ארבע נקודות מלצ'ה והקו האדום, כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום הסרייה א'.
נאפולי ניצחה 0:2 את סאסואולו והיא עדיין חזק במאבק על הכרטיס לליגה האירופית. הקבוצה של ג'נארו גאטוזו מדורגת במקום השביעי, במרחק של נקודה ממילאן ושתיים מרומא. המארחת עלתה ליתרון מהיר משער של אלסייד הוסאי שבעט כדור שטוח מחוץ לרחבה (8). לאחר מכן ה- VAR והשופט פסלו לא פחות מארבעה שערים של האורחת, כולם בגלל נבדל. אלן סגר את הסיפור בתוספת הזמן (93).
1 צפייה בגלריה
לוקאקו וסאנצ'ס חוגגים
לוקאקו וסאנצ'ס חוגגים
לוקאקו וסאנצ'ס חוגגים
(צילום: רויטרס)
מוקדם יותר הערב, פארמה העשירית גברה על ברשיה 1:2. כבש את הראשון לפארמה מתיאו דרמיאן (59), דניאלה דסאנה השווה (62), ודג'אן קולובסקי החזיר את היתרון לפארמה (81). ברשיה תיפרד מהליגה בסיום העונה.
מחר (ראשון, 22:45) תפגוש האלופה מטורינו את סמפדוריה, כשניצחון יבטיח לה אליפות תשיעית ברציפות. הסיפור יכול היה להיסגר כבר ביום חמישי האחרון, אבל ההפסד המפתיע 2:1 לאודינזה גרם לחבורה של מאורציו סארי לחכות עם החגיגות.
פורסם לראשונה: 22:23, 25.07.20