הגרלת רבע גמר ליגת האלופות זימנה לנו מפגש מסקרן במיוחד בין ריאל מדריד וליברפול. "אני בהחלט נרגש", הודה יורגן קלופ לאחר ההגרלה. מנג'ר ליברפול הוסיף: "כמובן שמדובר בהרגלה קשה, אבל אני בסדר כי מספיק להסתכל על יתר הקבוצות שהעפילו כדי לומר לעצמך 'אלוהים ישמור'. מדובר בקבוצות חזקות מאוד".
מנג'ר האדומים התייחס לשחזור הגמר מקייב ב-2018 שהסתיים ב-1:3 לבלאנקוס: "זה היה לילה קשה עבורנו. נהדר לקבל הזדמנות לפגוש אותם פעם נוספת". בנוגע למיקום המשחק: "עדיין לא יודעים היכן המשחקים יתקיימו. אם זה יהיה בבודפשט זה בסדר. מקווים לארח את הגומלין באנפילד".
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ. מפגש מול זידאן וריאל
(צילום:AP)
קלופ הוסיף: "אני חושב שזאת פעם ראשונה שאפגוש את ריאל מדריד כשכריסטיאנו רונאלדו לא שם וגם גארת' בייל לא יהיה. למרות זאת, סרחיו ראמוס, וראן, קרוס, מודריץ', קאסמירו, קרבחאל ובנזמה עדיין נמצאים".
מי שלא התאפק ושלח עקיצה היה כוכב העבר רוברטו קרלוס. המגן האגדי של ריאל מדריד הזכיר את התקרית בה סרחיו ראמוס פצע את מוחמד סלאח וכמעט מנע ממנו לקחת חלק במונדיאל ברוסיה. "אני בטוח שהפעם סלאח אפילו לא יתקרב לראמוס", צחק הברזילאי. "יש ממה לחשוש כשמדובר בליברפול, אבל הם צריכים להיות מודאגים יותר".
2 צפייה בגלריה
רגע הפציעה של מוחמד סלאח
רגע הפציעה של מוחמד סלאח
רגע הפציעה של מוחמד סלאח
(צילום: AFP)
גם זינדין זידאן דיבר על המפגש: "מצפה לנו משחק שידרוש מאיתנו הרבה, במיוחד ברמה הפיזית. לא אוהב להתייחס להגרלות ולקרוא להן קשות או קלות".