בלגן גדול בריבר פלייט. הקבוצה הארגנטינאית תשחק הלילה (בין רביעי לחמישי, 03:00) נגד אינדפנדיינטה הקולומביאנית במחזור החמישי בשלב הבתים בגביע הליברטדורס, אבל תיאלץ לעשות זאת ללא שוער.
20 מבין שחקני הסגל של הקבוצה הבכירה במועדון נדבקו בקורונה, ביניהם ארבעת השוערים - חרמן לוקס, פרנקו ארמני, פרנקו פטרולי ואנריקה בולוניה.
2 צפייה בגלריה
מרסלו גז'ארדו
מרסלו גז'ארדו
למרסלו גז'ארדו יש בעיה
(צילום: getty images)
בשל המצב חשב המאמן מרסלו גז'ארדו שיוכל להציב בין הקורות את השוער החמישי, לאו דיאס מקבוצת המילואים של המועדון, אבל אז התברר שגם הדבר הזה אינו אפשרי. הסיבה: דיאס לא נכלל ברשימה שנמסרה מבעוד מועד לקונמבול (ההתאחדות הדרום אמריקנית), שכן במקום 50 שמות רשמה ריבר פלייט 32 שמות בלבד.
גז'רדו החליט בשעתו על הרשימה המצומצמת מכיוון שחשב שיוכל להוסיף שחקנים לרשימה במקרה חירום כמו הנוכחי, אבל לא חשב שייתקל בעסקנים אטומים. ראשי הקונמבול סירבו להתגמש ולאפשר לריבר פלייט לעלות עם השוער החמישי שלא נכלל ברשימה הראשונית.
2 צפייה בגלריה
ריבר פלייט
ריבר פלייט
שחקני ריבר פלייט. ההדבקות הגיעה לפני משחק מכריע
(צילום: getty images)
בעקבות זאת נחזה הלילה במקרה נדיר וביזארי - ריבר פלייט תעלה למגרש עם 11 שחקני שדה, כאשר הקשר אנסו פרס יעמוד בין הקורות, דבר כמוהו לא זכור בהיסטוריה.
ריבר פלייט מדורגת במקום השני בבית 4 בגביע הליברטדורס אחרי פלומיננזה הברזילאית ולפני ג'וניור בראנקייה הקולומביאנית, שקיימו משחק אחד יותר. ריבר בשוויון נקודות עם ג'וניור והמשחק הקרוב נחשב למכריע עבורה במאבק על מקום בשלב הבא.