זה מאוד פשוט בדרך כלל: כשסאדיו מאנה מבקיע באנפילד ליברפול תמיד מנצחת. כמעט. זה מה שקרה ב-40 מתוך 42 הפעמים האחרונות שזה קרה. החלוץ הסנגלי כבש הערב (ראשון) בדקה ה-12 שער יתרון על ווסט ברומיץ', אך סמי אג'אי השווה (82) וקבע 1:1 דרמטי.
מי זוכר עכשיו שליברפול התפוצצה על קריסטל פאלאס והביסה אותה 0:7 במחזור הקודם? האדומים כמעט ניצלו עד תום את ה-2:2 של מנצ'סטר יונייטד ולסטר אתמול, אך ספגו שער בדקות הסיום ולא הצליחו להגדיל את ההפרש מאברטון לחמש נקודות. לווסט ברום גם היה מזל לאחר שרוברטו פירמינו החמיץ הזדמנות נפלאה בדקה ה-90.
4 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
סמי אג'אי עולה גבוה
סמי אג'אי עולה גבוה
סמי אג'אי עולה גבוה
(צילום: AFP)

משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון לטוטנהאם

הליגה לא מאירה פנים לטוטנהאם. התרנגולים נפרדו הערב בתיקו 1:1 מוולבס, וזה כבר משחק הליגה הרביעי ברציפות שהם לא מצליחים לנצח. טנגוי אנדומבלה העלה ליתרון מהיר (1), אבל רומן סאיס הרס את התוכניות והשווה בדקות הסיום (86). השחקנים של ז'וזה מוריניו מדורגים במקום החמישי, וביום רביעי (20:00) יארחו את פולהאם.
4 צפייה בגלריה
סאיס חוגג
סאיס חוגג
הרס לטוטנהאם את החגיגות. סאיס
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
מוריניו על הספסל
מוריניו על הספסל
מוריניו על הספסל
(צילום: gettyimages)
ווסטהאם וברייטון נפרדו ב-2:2 לאחר משחק מהנה. ניל מופיי העלה את השחפים ליתרון (44), בן ג'ונסון השווה בדקה ה-60. לואיס דאנק החזיר לברייטון את היתרון (70), אבל תומאש שוצ'ק הצ'כי איזן שוב (82).
העולה החדשה לידס רשמה ניצחון חשוב שהרחיק אותה מהתחתית - 0:1 על ברנלי. פטריק במפורד כבש בפנדל בדקה החמישית.
פורסם לראשונה: 20:26, 27.12.20