דבר כזה לא רואים כל יום: בסיום ההפסד של נבחרת ארה"ב הלילה (בין שני לשלישי) 1:0 לאורוגוואי - שהוביל להדחתה מהקופה אמריקה הביתית - שופט המשחק קווין אורטגה הפרואני סירב ללחוץ את ידו של הכוכב האמריקאי, כריסטיאן פוליסיק.
פוליסיק היה עצבני לאורך כל ההתמודדות וזעם בפני אורטגה על מספר החלטות שהתקבלו, בעיקר אישור השער הבודד במשחק - של מתיאס אוליביירה בדקה ה-66. לפי ההילוכים החוזרים, במהלך הייתה עמדת נבדל ברורה של שני שחקנים מאורוגוואי שהיו מעורבים בשער.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאן פוליסיק
כריסטיאן פוליסיק
פוליסיק זועם על אורטגה
(צילום: JAMIE SQUIRE / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
ב-VAR בדקו את המהלך ומשום מה בחר אורטגה לאשר את השער. ארה"ב, שהייתה חייבת ניצחון כדי להמשיך הלאה, סיימה רק במקום השלישי בבית, שכלל גם את ג'מייקה ופנמה שעלתה לבסוף כסגנית.
פוליסיק הרגיז כנראה את צוות השיפוט בתלונות שלו, עד שבסיום המשחק - בווידאו שהפך לוויראלי - נראה החלוץ ניגש לאוקונור, וזה מסרב ללחוץ לו את היד. "בכנות, חזיתי בדברים שמעולם לא ראיתי מול עיניי, אני פשוט אני באמת לא מאמין", אמר פוליסיק בסיום. "בכל מקרה, זו לא הסיבה שהפסדנו. אנחנו לא מחוץ לטורניר הזה בגלל שיפוט רע".
פוליסיק הוסיף: "זה הזוי. היו החלטות ושריקות שלא הבנתי. השופט פשוט לא נתן להסבר לאף אחד מהשריקות. אלה דברים שאני לא יכול לקבל, לכן התעצבנתי".
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
(באדיבות ONE)