תחנה חדשה בקריירה לאנטוניו קונטה. המאמן האיטלקי בן ה-52, שכבר נחת אתמול (שני) בלונדון, חתם על חוזה לעונה וחצי בטוטנהאם, עם אופציה להארכת החוזה בשנה נוספת אם הקבוצה תעפיל לליגת האלופות.
קונטה, שאמור להעביר אחר הצהריים את אימון הבכורה, מחליף בתפקידו את נונו אספיריטו. פורטוגלי פוטר אתמול אחרי עשרה מחזורי פרמייר-ליג בלבד כשהקבוצה השיגה 15 נקודות והובסה במחזור האחרון 3:0 על ידי מנצ'סטר יונייטד.
1 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
(רויטרס)
עבור קונטה זאת קדנציה שנייה באנגליה, אחרי שהוביל את צ'לסי לזכייה באליפות (אימן את הקבוצה שתי עונות). בנוסף, זכה באיטליה עם יובנטוס בשלוש אליפויות רצופות ובעונה הקודמת רשם עם אינטר אליפות היסטורית אחרי 11 שנות בצורת.
המטרה של קונטה ברורה, לחזור ולנצח במהירות ולהתברג בצמרת בניסיון לאיים על תואר האליפות, ולזכות באחד מהגביעים האנגליים. כמו כן, טוטנהאם משתתפת בליגה האיזורית של אופ"א, ונחשבת לאחת הפייבוריטיות להניף את הגביע של המפעל החדש.
קונטה אמור על פי הדיווחים לקבל משכורת של 15.5 מיליון ליש"ט בעונה. הוא אמור היה להתמנות לתפקיד כבר בקיץ האחרון, אבל השיחות בינו לבין הנהלת התרנגולים לא הובילו לסיכום. כעת הוא אמר: "אני שמח לחזור לעמן בפרמייר ליג, לטוטנהאם יש את אחד המתקנים הטובים ביותר ואני כבר לא יכול לחכות להתחיל לעבוד ולהעביר לקבוצה ולאוהדים את התשוקה, המנטליות והנחישות שתמיד היו מנת חלקי כשחקן וכמאמן".