המחזור השני של ליגת האלופות ייצא הערב (שלישי) לדרך כאשר במוקד יעמוד המפגש בין ארסנל לבין פריז סן ז'רמן (22:00). מי שהודח במפתיע מהסגל של אלופת צרפת הוא אחד משחקניה המרכזיים, עוסמאן דמבלה.
מאמן פ.ס.ז', לואיס אנריקה, דיבר במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות עם התותחנים והתייחס לניפוי של שחקן ההתקפה: "הוא נכשל במילוי חובותיו לקבוצה ולכן לדעתי הוא לא מוכן בשביל לשחק. אנחנו עומדים בפני שבוע חשוב ואנחנו צריכים שהשחקנים יהיו מוכנים - והוא לא עמד בציפיות. המטרה שלי היא לדאוג לטובת הקבוצה כולה".
1 צפייה בגלריה
דמבלה
דמבלה
לא מחויב מספיק לטענת מאמנו. דמבלה
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
עוד אמר המאמן הספרדי: "לא ניהלנו שיחה על זה, אבל אין שום בעיה אישית בינינו. הוא ימשיך להיות חלק מהקבוצה. הייתי צריך לקבל החלטה קשה, אבל זה היה הדבר הנכון לעשות והייתי עושה זאת שוב עוד מאה פעמים. זה לא אומר שזה בלתי הפיך או סופי. חתמתי בפ.ס.ז' כדי לבנות קבוצה עם זהות, אומץ, תעוזה וניסיון לשחק כדורגל טוב. אני יכול להבטיח את זה, לא את התארים ולא זכייה בליגת האלופות".
גם מגן הקבוצה, אשרף חכימי, דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס גם הוא לניפויו של דמבלה: "יש שחקנים אחרים שיוכלו למלא את מקומו של עוסמאן. אנחנו יודעים שהדבר החשוב ביותר בפריז סן ז'רמן זו הקבוצה עצמה, הקולקטיב. אנחנו קבוצה מאוחדת, ויודעים שדמבלה נותן את המיטב עבור הקבוצה".
דמבלה כבש העונה ארבעה שערים בשישה משחקים בליגה הצרפתית, אותה מוליכה פ.ס.ז' כשהיא עם חמישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת (כמו מונאקו השנייה, שמפגרת אחרי האלופה בעקבות הפרש שערים נחות). במשחקה הראשון בליגת האלופות ניצחה הקבוצה של לואיס אנריקה 0:1 את ג'ירונה.