בכורה חלומית ללאו מסי בארה"ב. מי שנחשב בעיני רבים לגדול שחקני הכדורגל אי פעם - אשר זכה שבע פעמים בכדור הזהב - עלה הלילה (בין שישי לשבת) מהספסל בדקה ה-54, ובדקה ה-94 כבש שער נפלא בבעיטה חופשית מכ-25 מטר, שהעניק לאינטר מיאמי 1:2 ביתי על קרוס אסול בגביע הליגות (המפעל המשותף ל-MLS ולליגה המקסיקנית).
רגל שמאל של הארגנטינאי בן ה-36 שלחה את הכדור מעל חומה של ארבעה שחקני הגנה ואל הפינה השמאלית העליונה של הרשת, ללא ספק הרגע הגדול ביותר בהיסטוריה הקצרה של אינטר מיאמי. אחרי השער, גם השופט הרשה לעצמו לברך את מסי. מי שעוד ערך הלילה את הבכורה שלו בוורוד הוא סרחיו בוסקטס, שעלה בצוותא עם מסי כחילוף בדקה ה-54.
5 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
בכורה מהסרטים. מסי
(צילום: Ehrmann/Getty Images)
5 צפייה בגלריה
לאו מסי חוגג עם משפחתו
לאו מסי חוגג עם משפחתו
מסי רץ לחגוג עם משפחתו
(צילום: Mike Ehrmann/Getty Images)
5 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
היו גם זיקוקים
(צילום: Mike Ehrmann / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
לאינטר מיאמי נדרשו ארבע שנים של תכנון ושנתיים של רדיפה ממשית להביא את מסי למועדון. "שווה את זה", אמר אחד הבעלים דיוויד בקהאם מוקדם יותר השבוע. כמה שהוא צדק. אף אחד אפילו לא עזב את מקומו לאחר השריקה לסיום המחצית הראשונה. הסיבה: מסי היה על המגרש. הוא התחמם כחמש דקות במהלך ההפסקה עם שאר שחקני הספסל. 9 דקות לתוך המחצית השנייה הגיע הרגע המיוחל, ו-21,000 האוהדים שמילאו את אצטדיון DRV PNK - רבים מהם עם חולצות של מסי שזה עתה נרכשו - נעמדו, והוציאו מכיסם את הטלפונים כדי לתעד את האירוע.
השער הראשון של אינטר מיאמי בעידן מסי הובקע על ידי רוברט טיילור שבדקה ה-44 העלה את המארחת ל-0:1. מסי זינק ממושבו, מחא כפיים מספר פעמים וחשף חיוך רחב. קרוס אסול השוותה בדקה ה-65 משער של קרלוס אנטונה, אך החלק האחרון בסיפור היה שייך כאמור למסי, שגם ענד את סרט הקפטן של קבוצתו החדשה.
5 צפייה בגלריה
מסי
מסי
הקפטן החדש. מסי
(צילום: Chandan KHANNA / AFP )
5 צפייה בגלריה
קבלת הפנים של אוהדי אינטר מיאמי למסי
קבלת הפנים של אוהדי אינטר מיאמי למסי
קבלת הפנים של אוהדי אינטר מיאמי למסי
(צילום: Hector Vivas/Getty Images/AFP )
לפני המשחק, בדרכו לספסל של קבוצתו החדשה, מסי קיבל חיבוק והחליף כמה מילים עם לברון ג'יימס - עוד בחור שיודע דבר או שניים על מעבר מאוד מפורסם למיאמי. גם אגדת הטניס סרינה וויליאמס, הקוורטרבק של מיאמי דולפינס טואה טאגובאילואה, המוזיקאים גלוריה ואמיליו אסטפן, וקים קרדשיאן - הגיעו לצפות ב"פרעוש" מתחיל את דרכו בארה"ב.
מאז שהודיעה מיאמי על צירופו של מסי, שחתם עד לסוף עונת 2026 עבור כ-50 מיליון דולר לעונה, היא עושה כל שבכוחה כדי לגרום לו להרגיש בבית. היא כבר התימה את בוסקטס וג'ורדי אלבה, אגדות ברצלונה שעזבו הקיץ את אלופת ספרד, ומינתה למאמן הקבוצה את חרארדו "טאטה" מרטינו, שהדריך את מסי גם בברצלונה וגם בנבחרת ארגנטינה. לפי הדיווחים, כעת המטרה של בקהאם היא לצרף לפרויקט גם את לואיס סוארס ואנדרס אינייסטה.
אינטר מיאמי נמצאת כרגע במקום האחרון בקונפרנס המזרחי עם 18 נקודות בלבד אחרי 21 משחקים. עם זאת, היא עדיין יכולה להגיע לפלייאוף העונה, מכיוון שהפער בינה לשיקגו שנמצאת במקום התשיעי, המוביל לפליי-אין, עומד בסך הכל על 11 נקודות. ה-MLS נמצאת כרגע בהפסקה ותחזור לפעילות ב-21 באוגוסט. במשחק הבא של מיאמי במסגרת גביע הליגות, בלילה שבין שלישי לרביעי (2:30), היא תפגוש את אטלנטה יונייטד החזקה, האקסית של טאטה מרטינו שבמדיה מככב אלוף עולם אחר, תיאגו אלמדה.