בזכות מהפך וחצי שני נהדר, ריאל מדריד גברה אתמול (שבת) 1:4 על העולה החדשה אספניול בבית - ניצחון שלישי ברציפות בליגה ורביעי ברציפות בכל המסגרות.
הפעם האחרונה שהבלאנקוס הפסידו במשחק ליגה הייתה אי שם במחזור השישי של העונה שעברה, בדרבי מול אתלטיקו מדריד. מאז, ב-38 משחקים רשמה החבורה של קרלו אנצ'לוטי 28 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו. ריאל רודפת אחרי השיא של לה-ליגה שקבעה ברצלונה של של פדריקו ואלוורדה ב-2018: 43 משחקים רצופים ללא הפסד, עם 34 ניצחונות ותשע תוצאות תיקו. "אנחנו רוצים להמשיך כל העונה בלי להפסיד", אמר רודריגו לאחר המשחק.
2 צפייה בגלריה
רודריגו חוגג
רודריגו חוגג
רוצים עונה ללא הפסד. רודריגו ושחקני ריאל חוגגים
(צילום: Florencia Tan Jun/Getty Images)
התעוררה בזמן: ריאל עם 1:4 ענק על אספניול
(באדיבות one)
ריאל נקלעה לפיגור מפתיע משער עצמי של תיבו קורטואה (54), שהסיט לרשת כדור רוחב מצד שמאל. אבל כבר אחרי חמש דקות השווה דני קרבחאל אחרי טעות דומה של השוער בצד השני ואז ויניסיוס - שעלה מהספסל על חשבון ארדה גולר שתפס את מקומו בהרכב - סידר לרודריגו את המהפך עם בישול נהדר (75) ואחרי שלוש דקות כבש את השלישי בעצמו מבישול של קיליאן אמבאפה. הכוכב הצרפתי היה זה שקבע את תוצאת המשחק עם פנדל מדויק בדקה ה-90, אותו סחט אנדריק המחליף.
זה לא היה ניצחון אידיאלי מבחינת ריאל, אבל אנצ'לוטי היה מרוצה למדי בסיום. "התחלנו טוב והגבנו טוב אחרי ה-0:1", אמר המאמן האיטלקי. "זה היה משחק שלם שלנו. שיחקנו טוב יותר מאשר במשחקים אחרים; עם יותר קצב ויצירת יותר הזדמנויות. אני שמח".
אנצ'לוטי דיבר גם על ג'וד בלינגהאם, שנפגע באותה כתף שפרק במהלך המשחק של ריאל מדריד מול ראיו וייקאנו בנובמבר האחרון: "לג'וד הייתה בעיית הכתף והיא נפתרה. הוא הצליח לשחק את כל המשחק בלי שום בעיה. בוא נראה איך הוא יסתדר מחר, למרות שזה לא נראה משהו מדאיג במיוחד.
2 צפייה בגלריה
בלינגהאם
בלינגהאם
שוב נפגע בכתף, אבל לא הוחלף בגלל זה. בלינגהאם
(צילום: David Ramos/Getty Images)
"הוא תמיד שיחק עם הגנה (על הכתף). לפני חודש הוא הוריד אותה כי הוא היה בסדר, אבל הוא נתקל בבעיה הזו שוב. הערב זה נפתר טוב מאוד, הוא לא ביקש את החילוף, כפי שלא היה צריך לעשות מעולם. אני לא חושב שזו תהיה בעיה, למרות שחייבים לטפל בזה, ברור".