"התחלה מטורפת, התעלומה של רונאלדו". התקשורת האיטלקית עסקה הבוקר (שני) בהרחבה ב-2:2 הדרמטי של יובנטוס באודינזה. כריסטיאנו רונאלדו פתח במפתיע על הספסל, ראה את חבריו מאבדים יתרון 0:2 מוקדם ובתוספת הזמן שער ניצחון שלו נפסל על-ידי ה-VAR בצורה אכזרית.
עוד לפני השריקה צצו דיווחים כי הפנומן הפורטוגלי החליט לעזוב את יובה ואף ביקש לפתוח על הספסל, אך מאמנו מסימליאנו אלגרי הכחיש זאת: "רונאלדו מרגיש נהדר. דיברתי איתו עוד לפני המשחק ואמרתי לו שיעלה מהספסל. הוא קיבל את זה מצוין. חבל רק שהשער שלו נפסל".
2 צפייה בגלריה
רונאלדו מתכונן לעלות מהספסל
רונאלדו מתכונן לעלות מהספסל
פסילת שער אכזרית. רונאלדו
(צילום: AFP)
כך זה נראה: רק היד של רונאלדו מקדימה את קו ההגנה
ואכן, ביובנטוס היו בהלם מפסילת השער, כשרק היד שלו הייתה מעבר לקו ההגנה. "זה היה נבדל של מילימטר", זעמו האוהדים ברשתות החברתיות. בעיתונים בארץ המגף קטלו כצפוי את יובנטוס והתייחסו גם לספסולו של רונאלדו בפתיחת המשחק. "מה שקרה שם יישאר כתעלומה", טענו ב"גאזטה דלו ספורט". ב"קוריירה דלו ספורט" הוסיפו: "יובה פשוט ירתה לעצמה ברגל" וב"טוטו ספורט" כתבו: "מדוע בעצם כריסטיאנו פתח על הספסל?".
את עיקר האש חטף שוער יובנטוס, וויצ'ך שצ'נסני, שבדקה ה-83 שיחק עם הכדור ברגלו במקום להרחיקו, וכשכבר בעט סטפנו אוקאקה הצליח להדוף אותו עם הגוף לג'רארד דאולופאו, שהבקיע מקרוב. "הוא הרס ליובה את המשחק", נכתב ב"טוטו ספורט". אלגרי גיבה אותו: "הוא שוער נהדר. לפעמים זו לא בושה להרחיק כדור ליציעים, והוא למד את זה".
2 צפייה בגלריה
אלגרי על הקווים
אלגרי על הקווים
גיבה את שצ'נסני. אלגרי
(צילום: AP)
עוד לפני דבריו של אלגרי במסיבת העיתונאים, היה זה פאבל נדבד שהתייחס ל"סערת רונאלדו". סגן נשיא יובנטוס ושחקן העבר שלה אמר: "לא צריך לייצר אירועי סנסציוני במקומות שאין כאלו. זו הייתה החלטה שהתקבלה יחד עם השחקן. בתחילת העונה באופן טבעי הוא לא נמצא בשיא כושרו. המאמן מנסה להשתמש בהרכב הטוב ביותר שעומד לראשותו בשלב זה, אני יכול לאשר ב-100 אחוז שרונאלדו ישאר ביובנטוס העונה".