באנגליה עדיין לא נרגעו מה-4:4 המטורף אתמול (ראשון) בין צ'לסי לבין מנצ'סטר סיטי, שעד כה מסתמן כמשחק הטוב ביותר העונה בפרמייר-ליג, ואולי בכלל באירופה. הקהל שהגיע לסטמפורד ברידג' נהנה משמונה שערים, מהפכים ודרמה גדולה, וגם משער שוויון דרמטי חמש דקות בתוך תוספת הזמן, שהשאיר נקודה אצל המארחת.
עם זאת, תקרית אחת העיבה על ההצגה הגדולה. בסיום המשחק, מאמן הבלוז, מאוריסיו פוצ'טינו, התקשה לשלוט בעצביו והתפרץ בזעם כלפי השופט אנתוני טיילור וצוותו, ולאחר מכן גם נמנע מללחוץ את ידו של מאמן היריבה, פפ גווארדיולה. "מה זה היה לעזאזל?!", צרח פוצ'טינו על טיילור עם הישמע השריקה, תוך כדי שהוא מתקרב אליו בתנועות מאיימות, עד שעוזריו מנעו ממנו להמשיך. "קדימה, תן לי כרטיס צהוב", הוסיף, והשופט אכן שלף לעברו כרטיס צהוב.
1 צפייה בגלריה
מאמן צ'לסי מאוריסיו פוצ'טינו
מאמן צ'לסי מאוריסיו פוצ'טינו
מאמן צ'לסי מאוריסיו פוצ'טינו
(JOHN SIBLEY/Reuters)
לאחר מכן, כשנראה שהוא עדיין לא נרגע, הסביר פוצ'טינו כי טיילור שרק לסיום בדיוק כשראחים סטרלינג היה באמצע התקפה ובדרכו, אולי, להבקיע את השער החמישי של צ'לסי, שהיה מנצח עבורה את המשחק.
היום, פוצ'טינו כבר נשמע אחרת, מפויס יותר, והתנצל על התנהגותו: "אני מבקש סליחה מאנתוני וצוותו. באותו רגע הרגשתי שראחים יכול היה להבקיע, אבל זה לא מצדיק את ההתנהגות שלי. הגיע לי הכרטיס. עברתי את הגבול, זה נראה רע. התנהגות כזו לא עושה שירות טוב לי או לכדורגל". מאמן צ'לסי הוסיף וביקש גם את סליחתו של פפ גווארדיולה: "אני רוצה גם להתנצל בפני פפ. באותו רגע לא ראיתי אותו".
גווארדיולה כבר אמר שהוא מקבל את ההתנצלות של פוצ'טינו, ושמבחינתו אין בעיה: "הכל בסדר, לפעמים הרגשות גוברים עלינו. זה קורה גם לי לפעמים. זה בסדר גמור".
על המשחק עצמו אמר פוצ'טינו: "הראינו אופי נהדר, והוכחנו שיש לנו כלים להתמודד גם נגד קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי. שלטנו במשחק ויצרנו הרבה מצבי הבקעה. אנחנו עדיין רחוקים מהצמרת, אבל יש אווירה שונה לגמרי באצטדיון לאור היכולת שאנחנו מציגים לאחרונה, ויש לנו על מה לבנות לעתיד. אני גאה מאוד ואני חושב שלשחקנים מגיע כל הקרדיט על הצורה בה הם שיחקו. כמובן, יש לנו עדיין תהליך להמשיך בו והרבה על מה לעבוד".