הבלחה שהפכה לשער בלתי נתפס. כך, אולי, אפשר לסכם את שער הניצחון (2:3) המטורף שכבש אתמול (ראשון) שחקן אוסאסונה, חסוס ארסו, לשערה של חטאפה. ליתר דיוק, בעיטה עוצרת נשימה, סמוך לדגל הקרן, שננעצה ברשת של הקבוצה האורחת.
האירוע המדובר התרחש בדקה ה-80. כשנראה היה שארסו נלחץ אל עבר דגל הקרן, הוא פשוט שלח הגבהה חצי נואשת אל עבר הרחבה, בתקווה למצוא שם רגל מסיימת או ראש שיתרגמו את המהלך לגול, אבל 20 אלף הצופים באצטדיון אל סדאר, ראו את הכדור מתעופף אל עבר החיבורים של של דויד סוריה, שוער חטאפה.
1 צפייה בגלריה
החיוך אומר הכל. ארמסו בחגיגות השער
החיוך אומר הכל. ארמסו בחגיגות השער
החיוך אומר הכל. ארסו בחגיגות השער
(צילום: EPA/Jesus Diges)
צפו בשער הענק של ארסו
(צילום: באדיבות ONE)
השדר הספרדי תיאר בדרמטיות המוצדקת: "הוא כבש מזווית בלתי אפשרית. מה זה היה בכלל? ארסו פשוט הפך את הבלתי אפשרי לגול. זה ראוי להיות שער השנה. אולי זה לא היה בכוונה, אבל זה בטוח לא משנה".
"זה אמנם נטו מזל אבל איזה גול מטרה", כתב אחד הטוקבקיסטים בטוויטר. אחר הוסיף: "איזה גול, מטורף. הוא אומנם לא התכוון לזה אבל איזו זווית מטורפת לכבוש ממנה". מצייץ נוסף סיכם: "למי אכפת אם הוא התכוון לזה או לא, מדובר פשוט בגול נדיר".
בשורה התחתונה, אוסאסונה (מקום 11, 25 נקודות) חזרה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, אחד מהן 2:0 נגד ברצלונה בחצי גמר הסופר-קופה. חטאפה (מקום 10, 26 נקודות) ממשיכה לגמגמם.