במנצ'סטר יונייטד שבו לחייך לאחר ה-1:4 המרשים על בטיס אמש (חמישי) במשחק הראשון בשמינית גמר הליגה האירופית. המאמן אריק טן האח החליט לפתוח עם אותו הרכב שהושפל בידי ליברפול במחזור האחרון בפרמייר-ליג, והשחקנים הצליחו להשכיח במעט את אותו ערב נורא באנפילד.
בתקשורת האנגלית, שקטלה את השדים האדומים בעקבות אותה שביעייה ביום ראשון השבוע, חלקו שבחים לטן האח ושחקניו. "אחרי האימה באנפילד, ביום שלעולם לא יישכח, אריק טן האח היה חותם על התוצאה הזו מול בטיס בשתי ידיים", נכתב ב'דיילי מייל'. "זה היה כמו כוס מים לאדם שנמצא בהאנגאובר. תהליך ההחלמה של מנצ'סטר יונייטד החל".
1 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש
שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש
"הוא היה מבריק". ברונו פרננדש
(רויטרס)
מי שבלט מעל כולם אצל השדים האדומים הוא ברונו פרננדש, שזכה למחמאות לאחר תקופה בה ספג לא מעט ביקורות. הכוכב הפורטוגלי היה דומיננטי לאורך כל המשחק, וסיים עם שער ובישול שקידמו את קבוצתו משמעותית אל עבר רבע הגמר.
"הוא היה החלקי המרכזי בכל דבר טוב שעשתה הקבוצה", החמיא שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר אואן הארגריבס לפרננדש. "גם לאנתוני היו רגעים נפלאים, אך השער שהוא כבש הוא כל כולו מהלך של ברונו".
גם טן האח שיבח את הכוכב: "הוא היה מבריק. הוא הוביל את הקבוצה מהדקה הראשונה. אני מרוצה מאוד מהיכולת שהוא הפגין. הוא הראה את האופי שלו והיה הכי טוב על המגרש".
המאמן ההולנדי הסביר את התפקוד של הפורטוגלי במשחק: "ביקשנו ממנו לשחק בתפקיד מעט קדמי יותר. הוא קבע את הקצב במשחק וסיפק הרבה מסירות טובות שחתכו את ההגנה".

הראשון של וחהורסט

לא פחות מ-23 בעיטות לעבר השער רשם ואוט וחהורסט באולד טראפורד מאז שהצטרף למנצ'סטר יונייטד בינואר, אך לא הצליח לכבוש. אתמול סוף סוף זכה החלוץ ההולנדי לכבוש את שערו הראשון מול הקהל הביתי, במשחקו ה-11 באצטדיון של השדים האדומים.
החלוץ ההולנדי הצליח לכבוש שער בודד מאז הגיע מבשיקטאש - במשחק החוץ מול נוטינגהאם פורסט. אתמול הוא חתם את התוצאה עם השער הרביעי של המארחת, והתקשה להסתיר את התרגשותו - ואפילו פרץ בבכי.

בחזרה לליגה

ביום ראשון הקרוב, במסגרת המחזור ה-27 בפרמייר-ליג, תארח מנצ'סטר יונייטד את סאות'המפטון. אחרי תצוגה כל כך מרשימה נגד בטיס, השדים האדומים יקוו להמשיך במומנטום ולא למעוד מול הקבוצה מהמקום הלפני אחרון בטבלה.