עוד הצגה לתאי בריבו. חלוץ נבחרת ישראל המשיך בכושר הנפלא בו נמצא, וכבש צמד נוסף ב-2:4 של פילדלפיה יוניון הלילה (בין שלישי לרביעי) על סינסינטי בחוץ, שהעלה את קבוצתו לרבע גמר גביע הליגות בארה"ב. זו הפעם השנייה ברציפות שחלוץ נבחרת ישראל כובש שני שערים במשחק אחד והשער ה-11 שלו ב-11 המשחקים האחרונים.
המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך במחצית השנייה הגיע הפיצוי עם לא פחות משישה שערים ודרמה לא קטנה. לאחר שער של מיקאל אורה הדני, שפתח את מסכת השערים בדקה ה-52, תאי בריבו הכפיל את היתרון של האורחת עם שער נפלא 9 דקות לאחר מכן: הישראלי קיבל כדור על סף הרחבה מדניאל גזבאג ההונגרי (שבישל גם את השער הראשון), חתך מעט ימינה ובעט כדור נפלא לפינה השמאלית ולא הותיר לשוער סיכוי.
1 צפייה בגלריה
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
שחקן פילדלפיה יוניון תאי בריבו
עוד הצגה. תאי בריבו
(Katie Stratman/Reuters)
סינסינטי ממש לא התכוונה לוותר וחזרה למשחק בדקה ה-66 משער של פאבל בוצ'ה הצ'כי. 14 דקות לאחר מכן המארחת הצליחה גם להשוות לאחר שדינאנרה ידלין ניצל בישול של לוצ'יאנו אקוסטה וקבע 2:2.
התשובה של פילדלדפיה ובריבו הגיעה תוך דקה בלבד. התקפה יפהפיה של פילי הסתיימה בכדור רוחב של קווין סאליבן אליו הגיע בריבו, ששוב מצא את הפינה השמאלית של שוער היריבה וקבע 2:3 נהדר. שלוש דקות לאחר מכן ומבשל השער השלישי סגר עניין עם השער הרביעי.
זהו ניצחונה החמישי בשישה משחקים של פילדלפיה בכל המסגרות ואחד מרשים במיוחד על הקבוצה מהמקום השני בקונפרנס המזרחי ב-MLS.