בזמן שכריסטיאנו רונאלדו עסוק במסע של נבחרת פורטוגל במונדיאל, ב"מארקה" הספרדי דווח היום (רביעי) שהכוכב בן ה-37 בדרך ליעד חדש ומפתיע בקריירת הקבוצות שלו - אל-נאסר הסעודית.
סאגת רונאלדו במנצ'סטר יונייטד
כזכור, לפני כשבוע שוחרר רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד בהחלטה משותפת של שני הצדדים. ההודעה הזו הגיעה שבוע לאחר הריאיון יוצא הדופן שהעניק לפירס מורגן, בו ביקר בחריפות את ההתנהלות במועדון ובעיקר את המאמן אריק טן האח.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
יעבור לסעודיה? רונאלדו
(צילום: AP)
בעיתון הספרדי נכתב: "כריסטיאנו קרוב לחתימה לשנתיים וחצי, בחוזה של למעלה מ-200 מיליון אירו לעונה, כולל משכורת והסכמי חסויות. כשהבין שההצעות מקבוצות גדולות באירופה כמעט לא קיימות, CR7 מוכן לשחק ברמה נמוכה יותר, ולקבל פיצוי עם שכר ענק".
"הכדורגל הערבי בעליה, ובליגה יודעים שאם כריסטיאנו יגיע זה ייתן דחיפה אדירה ביחסי הציבור", נכתב בספרד. "אין שום בעיות משפטיות שמונעות את המהלך, והפורטוגלי קרוב מאוד לסיכום"
לאחר הסנסציה הענקית של סעודיה עם הניצחון על ארגנטינה, שר הספורט של המדינה, הנסיך עבדול-עזיז, התראיין ל-BBC וסיפק כמה כותרות מעניינות. בין היתר אמר שהוא "ישמח" לראות את כריסטיאנו רונאלדו משחק בליגה הסעודית. "יהיה נהדר לראות אותו בליגה שלנו", אמר עבדול עזיז, "הוא ירים את הרמה של הליגה. מדובר גם במודל לחיקוי עבור ילדים ואוהדי כדורגל בסעודיה. אשמח מאוד אם זה יקרה".