ארסנל ספגה אתמול (שבת) את הפסד הליגה השני שלה העונה. התותחנים הפסידו 1:0 לאברטון בגודיסון פארק. שער של ג'יימס טראקובסקי בדקה ה-60 עשה את ההבדל בין הקבוצות וסידר לכחולים ניצחון בבכורה של שון דייץ'. עכשיו מנצ'סטר סיטי תוכל לצמק את הפער מהמוליכה לשתי נקודות (ומשחק יותר) אם תנצח את טוטנהאם בחוץ.
זה היה משחק חמישי ברציפות שארסנל לא מצליחה לנצח את אברטון בגודיסון פארק. ארבעה מהמשחקים האלה נגמרו בהפסד, אחד בתיקו.
1 צפייה בגלריה
מיקל ארטטה מאמן ארסנל
מיקל ארטטה מאמן ארסנל
"גאה בשחקנים". ארטטה
(צילום: AP)
מאמן ארסנל מיקל ארטטה אמר אחרי המשחק: "החזקנו הרבה בכדור, אבל חסרה לנו הכוונה והאיכות בשליש האחרון. הצלחנו להגיע למצבים, אבל אז ספגנו שער והם האטו את המשחק והתקשינו. העוצמה הפיזית היא היתרון של אברטון. אם אתה רוצה לשלוט במשחק נגדה, אתה צריך לשלוט בזה ולא עשינו את זה היום. היינו צריכים להיות רגועים יותר ולשלוט בצורה מוצלחת יותר ברגשות שלנו. נתנו להם יותר מדי כדורים חופשיים לא נחוצים וזה מה שהם רצו. היום אני אוהב את השחקנים שלי הרבה יותר מאשר לפני שבוע או חודש. קל להיות ליד מישהו כשהוא מנצח ומצליח. אני עדיין גאה מאוד בכל השחקנים, זה מגיע להם. ידענו שזו לא הולכת להיות דרך סוגה בשושנים. הכול קשה ואנחנו צריכים לחפור עמוק ולשחק טוב יותר מאיך ששיחקנו היום. ברור שזה מאכזב. ידענו שזה יהיה מבחן בשבילנו ולא צלחנו בו".
חלוץ ארסנל אדי אנקטייה הוסיף: "היה משחק קשה, אברטון הפכה את המשחק לקשה מאוד בשבילנו. מבחינה אישית, לא היינו בסטנדרט הראוי. אנחנו צריכים להשתפר ולחזור לנצח כבר במשחק הבא. צריך לתת קרדיט לאברטון, הם ביצעו את תוכנית המשחק שלהם בצורה מוצלחת. אנחנו לא עשינו את זה ולא הוצאנו את המיטב מעצמנו, היינו קצת מרושלים. משחקים כאלה קורים, זו עונה ארוכה ולא תמיד הכול הולך לפי התוכניות שלך".