צפו בתקציר: ברצלונה דרסה את בטיס 0:5
((ONE))
בברצלונה לא הסתירו את שביעות רצונם לאחר ה-0:5 המוחץ על בטיס אמש (שבת) במסגרת המחזור החמישי בליגה הספרדית. האלופה פתחה את העונה עם 0:0 חלש מול חטאפה, אך מאז רק הולכת ומשתפרת, מציגה את ההתקפה הטובה בליגה (13 שערים) ואתמול שיחקה כדורגל נהדר בקונצרט שגרם לאוהדיהם להנאה צרופה. ז'ואאו פליקס וז'ואאו קנסלו כבשו שערי בכורה, וגם רוברט לבנדובסקי, פראן טורס וראפיניה השתתפו בחגיגה.
הקטלאנים בעיקר מרוצים מההתאקלמת של שחקני הרכש, ז'ואאו פליקס וז'ואאו קנסלו. הראשון, בהופעת הבכורה שלו מול הקהל הביתי, נראה מצוין והיה זה שפתח את מסכת הכיבושים של המארחת. מעבר לכך, החלוץ שהגיע מאתלטיקו מדריד הראה יכולות מסירה נהדרת והשלים 27 מ-28 המסירות שלו.
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה ז'ואאו קנסלו עם ז'ואאו פליקס
שחקן ברצלונה ז'ואאו קנסלו עם ז'ואאו פליקס
שחקני הרכש נראו מצוין. ז'ואאו קנסלו עם ז'ואאו פליקס
(Josep LAGO / AFP)
כמו כן, פראן טורס רשם מיני-היסטוריה כשכבש בפעם הראשונה בקריירה שלו מבעיטה חופשית, ובכך שבר את הבצורת של קבוצתו, שלא ראתה שער ישירות ממצב נייח שאינו פנדל מאז שעשה זאת לאו מסי ב-2 במאי 2021.
ז'ואאו פליקס התייחס להצגה שלו ושל בארסה: "זה קל מאוד לשחק בקבוצה הזו. כשיש מבנה טוב, וכשכל השחקנים נמצאים במקומם, הכדור עובר במהירות וכך הגולים מגיעים בקלות". על המעבר שלו לקאמפ נואו: "המעבר הזה היה טוב בשביל ובשביל המשפחה שלי - אני מאושר כאן". על חברו החדש להתקפה, רוברט לבנדובסקי: "הוא חלוץ שחי בשביל להבקיע שערים. שיחקתי קרוב אליו היום כדי לעזור לו".
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה פראן טורס
שחקן ברצלונה פראן טורס
שבר את רצף אי-ההבקעות של ברצלונה מבעיטות חופשיות וכבש לראשונה בקריירה ממצב נייח. פראן טורס
(REUTERS/Albert Gea)
המאמן, צ'אבי, היה מרוצה מהיכולת של שחקניו: "זה היה משחק שלם. זו הייתה אווירה של קאמפ נואו - אהבתי את זה מאוד. זה היה המשחק הכי טוב מאז שהגעתי לכאן, כל הקבוצה שיחקה טוב. שינינו את שיטת המשחק שלנו ושלטנו באופן מוחלט".
על ה"ז'ואאוז": "מדובר בשני שחקנים עם יכולת אישית גבוהה מאוד, אין בכך ספק. כשרואים אותם מתאמנים קל להבחין באיכות ובגדולה שלהם. קנסלו מבין את המשחק מצוין - זה הגיוני, אחרי שהתאמן תחת פפ גווארדיולה. פליקס מביא עמו יכולות שמשפרות את הקבוצה, אבל מעל לכל הכישרון שלו עושה את ההבדל. שניהם שחקנים מאוד פיזיים, מרימים את האיכות של הקבוצה והם פשוט הבריקו היום".
כעת, ברצלונה עם הפנים למשחק הפתיחה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשתארח בעוד יומיים את אנטוורפן הבלגית. על כך אמר צ'אבי: "ליגת האלופות חשובה מאוד מבחינתנו העונה. אנחנו מגיעים עם המון התלהבות ואופטימיות למפעל הזה".