ברק בכר נהנה מגיבוי מלא של הנהלת הכוכב האדום בלגרד, כך על פי דיווח שמתפרסם היום ב"אינפורמר" הסרבי. זאת על אף התוצאות המאכזבות של המאמן הישראלי בליגה המקומית ובליגת האלופות.
נכון למחזור ה-13 בסרביה, קבוצתו של בכר מדורגת "רק" במקום השני (31 נקודות), כשלפניה ניצבת היריבה העירונית, פרטיזן, עם יתרון 6 נקודות נקודות על פניה. גם בליגת האלופות המצב רחוק מלהיות אידיאלי, כאשר לאחר ארבע מחזורים צברה הכוכב נקודה אחת בלבד והיא איבדה את הסיכוי להעפיל לשמינית הגמר, כשנותר לה המאבק על המקום השלישי בלבד.
2 צפייה בגלריה
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר
הציפיות נשארו גבוהות. בכר
( PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
2 צפייה בגלריה
שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר מול שחקן ר.ב לייפציג לוקאס קלוסטרמן
שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר מול שחקן ר.ב לייפציג לוקאס קלוסטרמן
גלזר בהפסד השבוע ללייפציג, בליגת האלופות
(Srdjan Stevanovic/Getty Image)
"ברק יישאר מאמן הכוכב האדום עד להודעה חדשה, החלפתו אפילו לא נידונה בימים האחרונים וגם לא תידון בשבועות הקרובים, ללא קשר לתוצא", נאמר על ידי גורם בקבוצה ל"אינפורמר". "המצב אומנם לא אידיאלי אבל עדיין יש גורמים בהנהלה שנותנים בו אמון מוחלט.
"אף אחד לא יכול לומר היום בוודאות שהוא יישאר עד סוף העונה", המשיך אותו הגורם. "כי מי יודע מה יביאו המשחקים הבאים או מחצית העונה השנייה, באביב, אבל בניגוד למה שנדמה נושא הפיטורים שלו לא נדון בכלל ואיש לא ביקש להחליף אותו. המעמד שלו יציב. גם תבוסה מול יאנג בויז והדחה מאירופה, לא תשנה את זה.
ועדיין, אותו גורם הוסיף כוכבית משמעותית לדברים שאמר: "זה נכון, האוהדים נתנו לו 'כרטיס צהוב', וקיים חשש בקרב הנהלת המועדון שאם התוצאות ימשיכו להיות מתחת למצופה, הם יותקפו על ידי האוהדים".
על פי הדיווח שווי הסגל של הכוכב מוערך בכ-73.7 מיליון אירו, הקבוצה היקרה ביותר בתולדות המועדון, נתון שמצד אחד מחדד את השאיפות של בכר אבל גם את הציפיות הגדולות ממנו בכוכב האדום – שבינתיים לא מתממשות. בכל מקרה, כבר מחר (שבת, 19:00), במסגרת המחזור ה-14 בליגה הסרבית, מצפה לישראלי משוכה יחסית קלה, קבוצת התחתית פנצ'בו, שהספידה בשמונה מתוך 13 המשחקים העונה.