תחילת הסוף של האגדה. לאו מסי הודיע היום (חמישי) כי המונדיאל בקטאר, שנפתח בחודש נובמבר, יהיה האחרון בקריירה שלו.
"המונדיאל הקרוב יהיה בוודאות האחרון בקריירה שלי", אמר הכוכב הארגנטינאי בריאיון במולדתו, "אני מרגיש טוב פיזית, הייתה לי הכנה טובה לעונה,אני סופר את הימים עד לגביע העולם, ורוצה שזה כבר יקרה עכשיו. אני רוצה לזכות בו, כי הוא יהיה האחרון בו אשתתף". מסי בן ה-35 השתתף עד כה בארבעה מונדיאלים (הראשון בגרמניה ב-2006) אך לא זכה עם ארגנטינה בתואר, למעשה זה התואר היחיד שחסר לו. הוא זכה עם ארגנטינה בקופה אמריקה בשנה שעברה.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי במדי ארגנטינה. תחילת הסוף
(צילום: AFP)
משחקו הראשון של לאו מסי בנבחרת הבוגרת של ארגנטינה היה ב-17 באוגוסט 2005 במשחק ידידות נגד הונגריה. "הפרעוש" נכנס כמחליף בדקה ה-63 והורחק שתי דקות לאחר מכן בכרטיס אדום. את שערו הראשון בנבחרת כבש ב-2006 בהפסד 3:2 לקרואטיה. באותה שנה השתתף מסי לראשונה בגביע העולם והוכתר כשחקן הצעיר המצטיין של הטורניר.
ב-2010 מסי הגיע עם ארגנטינה לרבע גמר המונדיאל, אך היא הפסידה 4:0 לגרמניה. ב-2014 הוא הצליח להביא את ארגנטינה לגמר, אך היא הפסידה בו 1:0 בהארכה לגרמניה. ב-2018 ברוסיה ארגנטינה הגיעה רק לשמינית הגמר ובו הפסידה 4:3 לצרפת.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
תחילת הסוף של האגדה. לאו מסי
(צילום: AFP)
ב-2021 זכה בתואר הראשון והיחיד שלו עם נבחרת ארגנטינה, והניף כקפטן את הקופה אמריקה לאחר 0:1 בגמר על ברזיל. בסך הכל כבש מסי 106 שערים ב-187 הופעות במדים הבינלאומיים, והוא מלך השערים של נבחרת ארגנטינה.
ארגנטינה שובצה במונדיאל 2022 לבית ג' יחד עם ערב הסעודית, פולין ומקסיקו. היא תגיע לגביע העולם כשהיא בכושר מצוין אחרי 35 משחקים רצופים ללא הפסד.