עומרי גלזר בהחלט יכול להיות גאה לאחר שעלה אמש (שלישי) למעמד השיא בקריירה שלו עד כה. השוער הישראלי רשם את אחד ממשחקיו הגדולים בקריירה, כשסיפק 13 הצלות במדי הכוכב האדום בלגרד נגד מנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה של שלב הבתים של ליגת האלופות, אך גם הוסיף טעות גדולה שעלתה לקבוצתו בשער השני בהתמודדות, שהסתיימה בסופו של דבר ב-1:3 לאלופת אירופה.
בכלי התקשורת בסרביה, וגם באנגליה, עסקו לא מעט בהופעה של גלזר, ש-13 הצלותיו במשחק אתמול מהוות שיא בליגת האלופות. השוער של הכוכב האדום שבר את שיאו של פרננדו מוסלרה האורוגוואי שרשם 12 הצלות במדי גלאטסראיי נגד ריאל מדריד בעונה שעברה.
2 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
מחמאות לצד ביקורות. גלזר
(צילום: Shaun Botterill/Getty Images)
"גלזר סיפק משחק אדיר", כתבו באתר 'קוריר'. "הוא היה בכל מקום, ועצר את כוכבי מנצ'סטר סיטי אחד אחרי השני. את השער הראשון הוא לא יכול היה למנוע בשום אופן, אבל הטעות בשער השני קלקלה לו קצת. למרות הטעות, זה היה ערב ענק שלו".
"במחצית הראשונה גלזר היה הסיבה העיקרית לכך שהכוכב האדום נשארה במשחק", נכתב באתר 'בליק'. "הייתה לו טעות גדולה אחת במהלך המשחק, אבל כשלוקחים בחשבון את שלל ההצלות שלו - הוא תיסכל את מנצ'סטר סיטי וארלינג הולאנד יותר מכולם".
2 צפייה בגלריה
גלזר לא מצליח להגיע לכדור
גלזר לא מצליח להגיע לכדור
"הטעות בשער השני קלקלה קצת". גלזר לא מצליח להגיע לכדור
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
גם באתר 'ספורטסקי' שיבחו את השוער הישראלי: "על הערב הזה כמעט היה כתוב ציון 10 עגול. גלזר סיפק לא פחות מ-13 הצלות, אבל קלקל מעט עם הטעות בשער של ג'וליאן אלבארס שהיה באשמתו הישירה. זה הדבר היחיד שמנע ממנו ציון 10 נדיר".
אבל היו גם כאלה שהיו מעט יותר ביקורתיים עם גלזר. באתר 'מרידיאן' כתבו: "גלזר היה האחראי הבלעדי למחצית הראשונה המפתיעה של הכוכב האדום, אבל הפך במחצית השנייה לאשם במהפך של מנצ'סטר סיטי אחרי שרשם את הטעות הקשה ביותר בקריירה שלו. זו הייתה טעות איומה שאסור שתקרה לשוער לא רק בליגת האלופות, אלא אפילו בליגת ילדים".
כאמור, גם באנגליה התייחסו למופע של גלזר. ברשתות החברתיות רבים התייחסו לשמו, שבאנגלית נכתב כמו שמם של בני משפחת גלייזר, המחזיקים בבעלות על מנצ'סטר יונייטד, יריבתה העירונית של סיטי. "הגלייזרים עוברים סיוט במנצ'סטר, אבל שום דבר לא יהיה גרוע מזה", אמר הפרשן וכדורגלן העבר פול מרסון, שהתייחסו לטעות של גלזר.
לצד זאת, נרשמו גם לא מעט מחמאות לשוער הישראלי. באתר 'מנצ'סטר איבנינג ניוז' כתבו: "גלזר סיפק מופע של הצלות ושמר את הכוכב האדום במשחק".