כריסטיאנו רונאלדו כבר ראה את הפסדו הראשון בלגיה הסעודית מתקרב הערב (שישי). אל נאסר נקלעה לפיגור ביתי מול אל באטין מהמקום האחרון בטבלה במשחק שפתח את המחזור ה-19, אך לא פחות משלושה שערים עמוק בתוך תוספת הזמן סידר לה 1:3 ושלוש נקודות שהחזירו אותה בחזרה למקום הראשון בטבלה.
CR7 אמנם כבר הפסיד יחד עם אל נאסר בגמר הסופר קאפ המקומי, אך בליגה כאמור גרפו הצהובים-כחולים 13 נקודות מ-15 אפשריות מאז הצטרף הפורטוגלי לשורותיהם. הערב כאמור, הייתה אל נאסר על סף הפסד ליגה ראשון מאז הצטרף הפורטוגלי, אך המאזן הנקי מהפסדים בליגה נשמר לעת עתה, בדרמה שלא רואים כל יום.
1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
ניצחון דרמטי. רונאלדו
(צילום: EPA)
רנזו לופס האורוגוואי כבש בדקה ה-17 לזכות נועלת הטבלה, שכבר ראתה את ניצחונה השני בלבד העונה. למזלה של המארחת, השופט העניק תוספת זמן ארוכה מאוד, במהלכה עבדולרחמן חאריב כבש שער שוויוון דרמטי בדקה ה-93.
זה ממש לא נגמר כאן. 12 דקות בתוך תוספת הזמן (!) קבע מוחמד אל פאטיל מהפך, ושלוש דקות לאחר מכן מוחמד מראן הוסיף את השלישי כאשר בסך הכל תוספת הזמן במשחק הזה הייתה 16 דקות.
במחזור הבא יתקיים משחק העונה בליגה הסעודית, כאשר אל איתיחאד תארח את אל נאסר המוליכה, כאשר לצהובים יש 46 נקודות לעומת 44 של אל איתיחאד. כריסטיאנו רונאלדו וחבריו יקוו לצאת עם ניצחון חוץ שיסדר להם יתרון של חמש נקודות בפסגה, ועל הדרך גם לנקום בקבוצה שגברה עליהם בגמר הסופר קאפ.