האם מיקל ארטטה בדרך להפוך לאחד משני המאמנים המרוויחים ביותר בפרמייר-ליג? על פי דיווחים באי הבריטי ארסנל צפויה להניח בקרוב הצעה על שולחנו של המנג'ר, שחוזהו במועדון אמור לפוג בסיום עונת 2024/25.
הספרדי בן ה-42, שבדצמבר 2019 תפס את מקומו של אונאי אמרי, סיים עם התותחנים עונה שנייה ברציפות במקום השני בפרמייר-ליג, וההצעה החדשה, על פי הדיווח "תקרב אותו מאוד לשכר שמרוויח פפ גאוורדיולה במנצ'סטר סיטי – 20 מיליון פאונד לעונה".
1 צפייה בגלריה
טבעי או מוגזם? ארטטה בסיום המשחק נגד ליברפול
טבעי או מוגזם? ארטטה בסיום המשחק נגד ליברפול
קרוב קרוב לפפ. ארטטה
(צילום: Reuters/John Sibley)
על פי פרסומים, חוזהו הנוכחי של ארטטה בצפון לונדון עומד על 9.5 מיליון פאונד לעונה, מה שכבר הופך אותו למרוויח השלישי בפרמייר-ליג אחרי פפ ומנג'ר צ'לסי, מאוריסו פוצ'טינו, שמדורג נכון לעכשיו במקום השני עם 10 מיליון פאונד לעונה. אריק טן האח במנצ'סטר יוניייטד (9 מיליון), וארנה סלוט בליברפול (6.5) תופסים את המקום הרביעי והחמישי בהתאמה.
הדיונים בחוזהו של ארטטה אמורים להתחיל ברגע שהקבוצה תחזור לאימונים מפגרת הקיץ, כשהישגי העונה האחרונה, לאחר שארסנל סיימה במרחק שתי נקודות בלבד (89) לעומת האלופה מנצ'סטר סיטי (91), שמים אותו בעמדת מיקוח טובה לקראת המשא ומתן - ובמועדון משוכנעים שיוכלו להגיע עמו לסיכום די בקרוב.
זה השער הגדול ביותר של רונאלדו בברצלונה?
(באדיבות ONE)
"כשסיימתי את הקריירה שלי כשחקן כדורגל חשבתי שכל השמחה והרגעים הטובים ביותר נעלמו", אמר המאמן בסיום העונה הנוכחית, כשנשאל על עתידו במועדון. "אבל טעיתי לגמרי כי כשהתחלתי את קריירת האימון שלי, ואני אוהב אותה אפילו יותר. אני צריך להודות לכל השחקנים, צוות המאמנים ולכל מי שמעורב במועדון הכדורגל על שהפכתם את הימים האלה לכל כך מהנים, כל כך מעוררי השראה ועל כך שתמכו בי במסע הזה".
"אנחנו נמצאים בתהליך בנייה כבר כמה שנים, וכרגע יש לנו קבוצה מלאה בהתלהבות, וכל כך רעבה לזכות בתארים. אנחנו מבינים איזו תחרות יש לנו אבל אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להצליח, ולתת לעצמנו את הצ'אנס האמיתי לעשות את זה".