הבכורה של דניאל פרץ בבאיירן מינכן מתקרבת. אלופת גרמניה תתארח הערב (שלישי, 21:45) אצל פראוזן מונסטר בגביע הגרמני, במשחק שיהיה בעיקר סוג של נקודת ציון לשוער בן ה-23. פרץ, שעדיין לא זכה לדקות משחק במדי האלופה, צפוי לפתוח בהרכב ולקבל דקות ראשונות במדי באיירן - כך לפי דברים שאמר אמש מאמן הקבוצה, תומאס טוכל.
מאז שחתם בבאיירן מינכן ישב פרץ ארבע פעמים על ספסל הקבוצה (שלושה משחקים בליגה ועוד אחד בליגת האלופות), וכעת כאמור, הוא צפוי סוף-סוף לזכות ללבוש את אפודת השוער הראשון במקום סוון אולריך שיזכה במנוחה.
3 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
מוכן לבכורה. פרץ
(צילום: האתר הרשמי של באיירן מינכן)
3 צפייה בגלריה
דניאל פרץ הבילד
דניאל פרץ הבילד
הכתבה הגדולה של פרץ ב"בילד" הגרמני, היום
עד כמה שזה ישמע אולי מפתיע, בגרמניה מסקרים בהרחבה את הבכורה הצפויה. ה"בילד" הגרמני אף הקדיש לו כתבה גדולה תחת הכותרת: "האם הוא יהיה מנואל נוייר הבא?". בין השאר נכתב על השוער הישראלי: "פרץ השתלב היטב בתוך מערך השוערים של באיירן. הוא חיובי, צוחק הרבה ותמיד במצב רוח טוב. פרץ רוצה ללמוד והשלים מרצונו מספר אימונים נוספים עם מנואל נוייר, שאף נותן לו טיפים. הוא פוטנציאל גדול לעתיד".
"יש רק יתרונות בלתת לפרץ את הבמה לשחק", החמיא כבר אתמול טוכל לכישרון הצעיר. "זה חשוב לו, וזה חשוב לנו במקרה חרום, כשנזדקק לו. ההתנהלות שלו מצוינת וכל צוות השוערים שלנו עובד כיחידה אחת, שדוחפת אחד את השני. סוון אולריך עשה עבודה נהדרת אבל לדניאל מגיעה ההזדמנות. זה נדון איתו ועם מאמן השוערים שלנו. החתמנו את דניאל עם תקוות גדולות לעתיד".
על היריבה אמר המאמן: "אנחנו מצפים לקבוצה שתיאבק ותיתן את הכל כדי לנצח", כשהוא צפוי לבצע רוטציה רחבה בהרכב שחגג 0:7 נגד בוכום. בנוסף לפרץ נראה שגם רפאל גריירו (29), שסיים את חוזהו בדורטמונד ונעדר עד עכשיו בשל פציעה, ירשום הופעת בכורה בהרכב הפותח.
בתקשורת הגרמנית התייחסו לשינוי בין הקורות ונכתב שם כי "מטבע הדברים העיניים יהיו על השוער", מכיוון "שלא בכל יום זוכים לראות שוער שרושם בכורה במדי באיירן".
3 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
נותן לפרץ את הצ'אנס. טוכל
(REUTERS/Leonhard Simon )
ב"קיקר" הגרמני נכתב כי זה "זה הצ'אנס הראשון של פרץ להוכיח את עצמו. השאלה הגדולה היא האם תומאס טוכל מתכנן שינוי של ממש בשער החל מהגביע, או שמא מדובר בהופעה חד פעמית של השוער הישראלי".
פורסם לראשונה: 11:03, 26.09.23