החיים ללא קיליאן אמבאפה יהיו לא פשוטים. את זה ידעה הערב (שישי) פ.ס.ז' עוד לפני משחק החוץ שלה בלה-האבר. האלופה הצרפתית אמנם פתחה את עונת 2024/25 בליגה עם ניצחון 1:4, אבל הוא הושג הודות לשלושה שערים בחמש הדקות האחרונות של ההתמודדות.
ללא הסופרסטאר שעבר לריאל מדריד - ועם סגל הרבה פחות נוצץ במונחים שהורגלנו מאז ההשתלטות הקטארית על הקבוצה - הפריזאים התקשו. קאנג אין לי העלה את האורחת ליתרון מהיר אחרי שלוש דקות, אבל הבלם גוטייה לוריס השווה (48) וג'וסוה קאסימיר חשב כעבור שש דקות שהוא הופך את התוצאה, אך השער שלו נפסל על-ידי ה-VAR.
3 צפייה בגלריה
דמבלה חוגג את השער השני של פ.ס.ז'
דמבלה חוגג את השער השני של פ.ס.ז'
דמבלה חוגג את השער השני של פ.ס.ז'
(צילום: LOU BENOIST / AFP)
בדקות הסיום הגיע הבליץ של פריז. חסוס נבאס סידר לעוסמאן דמבלה (85) את ה-1:2 וכעבור דקה היה זה בראדלי ברקולה שכבש את השלישי של פ.ס.ז'. רנדל קולו מואני קינח בפנדל (90).

אספאס, אלא מי

הליגה הספרדית יצאה אתמול לדרך עם שני משחקים שהסתיימו בחלוקת נקודות והערב - בהמשך המחזור הראשון - נרשם הניצחון הראשון, 1:2 של סלטה ויגו על אלאבס.
כבר בדקה התשיעית נרשמה דרמה ראשונה. קפטן סלטה ויגו והכוכב הגדול שלה, יאגו אספאס, ביצע עבירה וראה כרטיס אדום ישיר בהחלטה שנויה במחלוקת. לאחר התערבות ה-VAR, השופט שינה לצהוב בלבד וסלטה ניצלה. וכן, עוד נגיע לאספאס בהמשך.
3 צפייה בגלריה
יאגו אספאס
יאגו אספאס
שער ניצחון. אספאס
(צילום: EPA)
צפו בתקציר: סלטיה ויגו ניצחה את אלאבס
(באדיבות ONE)
דווקא אלאבס עלתה ראשונה ליתרון. הגבהה של אנטוניו בלאנקו בדקה ה-18 הגיעה לראשו של קיקה גרסיה, שנגח פנימה.
סלטה חזרה לעצמה במחצית השנייה, הרבה בזכות המחליף השבדי וויליוט סבדברג. טעות בהגנת אלאבס הובילה לשער שוויון של סבדברג בדקה ה-67, שבעט מתוך הרחבה לפינה ופנימה. שש דקות לסיום השבדי היה הפעם בתפקיד המבשל, מסירת עומק לאספאס הסתיימה בשער קליל ו-1:2 למארחת בסיום.
בגרמניה, באיירן מינכן טיילה עם 0:4 בחוץ על אולם בסיבוב הראשון בגביע. תומאס מולר בן ה-34 כבש צמד מהיר (12 ו-15), קינגסלי קומאן הוסיף (79) והארי קיין חתם (93).
3 צפייה בגלריה
מולר
מולר
מולר חוגג צמד
(צילום: REUTERS/Leonhard Simon)
פורסם לראשונה: 22:46, 16.08.24