פחות מיממה לאחר שהכוכב האדום בלגרד הודיעה רשמית על החתמתו של מילסון, בתקשורת הסרבית מתרשמים מהמהלך. שחקן הכנף האנגולי חתם אתמול (שישי) לארבע שנים במדי האדומים, ועל פי האתרים במדינה צפוי להרוויח 4.5 מיליון אירו לאורך התקופה. כמו כן, על פי הדיווחים האלופה הסרבית שילמה לצהובים 6 מיליון אירו עבורו - מה שהופך אותו לשחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון.
"מדובר בחיזוק גדול של הכוכב האדום", כתבו באתר 'ספורטל'. "מטעם הקבוצה הצהירו זמן רב שהם מעוניינים בשחקן מהיר בכנף שמאל, ונראה שהם סוף-סוף מצאו אחד כזה. הוא הוכיח מה הוא שווה בעונה שעברה במכבי ת"א, ומיצב את עצמו כאחד השחקנים הטובים בליגה הישראלית והפך לאחד השחקנים החשובים בנבחרת אנגולה".
1 צפייה בגלריה
מילסון הכוכב האדום בלגרד
מילסון הכוכב האדום בלגרד
"חיזוק גדול". מילסון
(הטוויטר של הכוכב האדום בלגרד)
גם מיטאר מרקלה, המנהל המקצועי של הכוכב האדום בלגרד, התלהב מהחתמתו של מילסון: "אני מאוד מרוצה שהחתמנו אותו. עקבנו במשך כל העונה שעברה. הוא שיחק ברמה גבוהה, כבש שבעה שערים ורשם 13 בישולים. הוא היה אחד השחקנים הטובים של מכבי ת"א ובליגה הישראלית כולה. זה השחקן שחיפשנו, פרופיל של כדורגלן שיהיה חשוב מאוד לקבוצה שלנו. אני מאמין שהוא יצליח בכוכב האדום וישחק אפילו יותר טוב ממה שהוא הראה במכבי"
עוד אמר מרקלה על האנגולי: "הוא שחקן מהיר שמתמודד היטב גם כשיש לו מעט מרחב. הוא יביא קילריות לקבוצה ואיכות שתעזור לנו גם בליגה המקומית וגם באירופה".
כזכור, מילסון לא נכלל בסגל הצהובים ברגע האחרון מול סטיאווה בוקרשט ביום שלישי במוקדמות ליגת האלופות. ויש סיבה טובה לכך כנראה: אם היה זוכה לדקות על כר הדשא, לא יכול היה לשחק עם הכוכב האדום בפלייאוף ליגת האלופות.
על-פי אותו פרסום, האנגולי הגיע הבוקר לבלגרד, עבר בדיקות רפואיות והמשיך לאצטדיון הביתי של הקבוצה להשלים את העסקה. ב"טלגרף" אף טוענים כי הוא יקבל את המספר 27 בקבוצתו החדשה.
מילסון הגיע למכבי ת"א בקיץ שעבר, והפך לאחד מכוכבי האליפות הצהובה. הוא כבש שבעה שערים ובישל 13. לאחרונה דווח כי גם אולימפיאקוס הביעה בו עניין, אבל הוא העדיף - כך נראה - את הצעתה של הכוכב האדום.
לאחר שחתם, באיזו עמדה ישחק יחזקאל?
(באדיבות ONE)