אחרי שפספסה את ליגת האלופות בעונה הראשונה של אנג' פוסטקוגלו בקבוצה, טוטנהאם רוצה לסיים הפעם בטופ 4, אבל הערב (שני), במשחק החוץ מול העולה החדשה לסטר שנעל את מחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג, היא שוב הייתה נאיבית, וסיימה התמודדות שבה הייתה עדיפה בהרבה ב-1:1 בלבד.
אחרי פתיחה טובה של האורחת למשחק, ג'יימס מדיסון, שפגש את הקבוצה ממנה נרכש, בישל בדקה ה-29 לפדרו פורו שנגח יפה לרשת. השליטה של טוטנהאם הייתה מוחלטת, אבל היא לא הייתה מדויקת מול השער, ובדקה ה-57 נענשה כשג'יימי וארדי בן ה-37 - שהיה בספק למשחק - נגח את השוויון בהזדמנות הראשונה של לסטר למסגרת. בדקה ה-70 הוא אף היה צריך להשלים מהפך, אבל באחד על אחד מול גוליילמו ויקאריו היה זה השוער שיצא מהמפגש עם ידו על העליונה.לאחר מכן פוסטקוגלו ערך חילופים התקפיים וטוטנהאם לחצה עד לסיום, אך לא הצליחה למצוא את שער הניצחון.
3 צפייה בגלריה
וארדי
וארדי
עדיין כאן. וארדי חוגג
(צילום: AP Photo/Rui Vieira)
3 צפייה בגלריה
סון
סון
טוטנהאם עדיין נאיבית. סון
(צילום: Michael Regan/Getty Images)
החלוץ דומוניק סולאנקה ערך בכורה בטוטנהאם לאחר שנרכש מבורנמות' תמורת כ-65 מיליון אירו והיה פעיל למדי עם שלוש בעיטות למסגרת - אך כאמור לא הצליח לסייע לקבוצתו. מנור סולומון, כצפוי, לא נכלל בסגל.

פתיחה טובה למוטה ביובנטוס

גם מחזור הפתיחה בסרייה א' הגיע הערב לסיומו, ואחרי עונה לא פשוטה, יובנטוס הרשימה בבכורה של המאמן טיאגו מוטה - שהגיע אחרי עונה נפלאה בבולוניה - עם0:3? ביתי על קומו, העולה החדשה והמסקרנת של ססק פברגאס. סמואל אמבנגולנה בן ה-20 כבש הבהופעת הבכורה שלו בבוגרים (23), רגע לפני ההפסקה (45+1) גם טים וואה הכניע את פפה ריינה עם בעיטה אדירה שפגעה במשוף וחצה את קו השער, ובתוספת הזמן של המשחק (90+1) אנדראה קמביאסו סגר את העניין עם שער נהדר בבעיטה מחוץ לרחבה.
3 צפייה בגלריה
מוטה
מוטה
יכול להיות מרוצה. מוטה
(צילום: REUTERS/Massimo Pinca)
אטאלנטה, זוכת הליגה האירופית שהפסידה לריאל מדריד בסופרקאפ האירופי, רוצה לסיים עונה נוספת בטופ 4, ופתחה נהדר עם 0:4 על לצ'ה בחוץ. מי שכיכבו עם צמד כל אחד הם שני השחקנים החדשים של הקבוצה, הקשר מרקו ברשאניני (35 ו-66) והחלוץ מתאו רטגי (45+1 ו-57 בפנדל).
פתחה בטירוף: 0:4 לאטאלנטה על לצ'ה
(באדיבות one)