קומו, שחזרה העונה לליגה הבכירה באיטליה לאחר היעדרות בת 21 שנה, מדורגת אמנם במקום ה-14 בסרייה א', אך בכל הקשור לגימיקים - היא כנראה יכולה לתפוס את הפסגה.
ביום שישי האחרון נוצחה קומו 3:1 באצטדיון דייגו מראדונה אצל נאפולי, שחגגה 'וי' נוסף ושמירת הפסגה לשבוע נוסף. כן, נאפולי לא הותירה לקומו שום סיכוי על כר הדשא, אבל ביציעים הסיפור - כך מסתבר - היה אחר לגמרי.
1 צפייה בגלריה
אוהדי קומו באצטדיון דייגו מראדונה, בשישי האחרון
אוהדי קומו באצטדיון דייגו מראדונה, בשישי האחרון
אוהדי קומו באצטדיון דייגו מראדונה, בשישי האחרון
(צילום: REUTERS/Ciro De Luca)
ההודעה של קומו
"קומו רוצה להודות לנאפולי ואוהדיה על ההתנהגות הספורטיבית לאחר המשחק בשישי האחרון", כתב המועדון בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו, "האווירה באצטדיון ע"ש מראדונה והתגובות של שני קהלי האוהדים היו מהמעלה הראשונה. לכן קומו תרכוש בירה לכל אוהד נאפולי במשחק באיצטדיון ג'וזפה סיניגאליה בפברואר 2025".
גם אוהדי הקבוצה שיבחו את האווירה בנאפולי. אחד מהם הוא מתיאו פבאנלו, שסיפר כי "בלי קשר לתוצאת המשחק, קיבלו את פנינו בעיר בצורה מדהימה וחמה. כולם היו אדיבים. יחס כזה ראיתי במקומות ספורים בעולם".
אגב, זו ממש לא הפעם הראשונה שקומו מציעה משקה חינם לאוהדים. לפני שהתארחה אצל אטלאנטה בחודש שעבר פרסמה קומו רשימה של עשרה פאבים שיושביהם יקבלו משקה על חשבון המועדון אם הקבוצה תנצח. מה קרה? היא אכן חגגה 2:3 מפתיע - אחד משני הניצחונות היחידים העונה של העולה החדשה.