שלב הפלייאוף של הליגה האירופית יצא היום (חמישי לדרך). במוקד, מנצ'סטר יונייטד וברצלונה נפרדו ב-2:2. אוסקר גלוך עלה מהספסל בדקה ה-82 ב-0:1 הביתי של קבוצתו רד בול זלצבורג על רומא.
זלצבורג - רומא 0:1 | אוסקר גלוך עלה מהספסל בדקה ה-82 במצב של 0:0, וראה מקרוב איך חברו לקבוצה קאפאלדו מוצא את הרשת בדקה ה-88 ומעניק לאוסטרים מקדמה לקראת הגומלין בחוץ מול הקבוצה שרוצה להשלים תואר אירופי שני ברציפות, אחרי שזכתה בקונפרנס ליג בעונה שעברה. הישראלי בן ה-18 נכנס לעמדת הקשר ההתקפי, השלים חמש מסירות משש ניסיונות והספיק גם לקבל כרטיס צהוב בדקה ה-94 על בזבוז זמן. רומא אמנם נמצאת במקום הרביעי ועדיין חזק במרוץ להשגת כרטיס לליגת האלופות, אך ז'וזה מוריניו לא הקל ראש ביריבה ולא שמר כוחות, ועלה עם ההרכב החזק ביותר שלו - שכאמור לא עזר לו.
3 צפייה בגלריה
קאפאלדו חוגג
קאפאלדו חוגג
קאפאלדו (מימין) חוגג עם חבריו
(צילום: גטי אימג'ס )
יובנטוס - נאנט 1:1 | סיכוייה של המארחת להגיע לליגת האלופות דרך הליגה נפגעו קשות עקב עונש הפחתת הנקודות, ועכשיו ההזדמנות הטובה ביותר שלה לחזור למפעל היוקרתי ביותר היא דרך זכייה בליגה האירופית. כרגע לפחות, לא נראה שזה יהיה לה קל.
זה התחיל טוב עבור הגברת הזקנה עם שער של דושאן ולאחוביץ' כבר בדקה ה-13, אך לודביק בלאס - הכוכב הגדול ביותר של הקבוצה מהמקום ה-13 בצרפת - השווה בדקה ה-60. יובה הייתה עדיפה וגם הייתה קרובה לנצח, אך שחקניה נעצרו שוב ושוב על ידי מסגרת השער. מעבר לכך, היא גם סיימה את ההתמודדות בתחושת קיפוח, כשעמוק בתוך תוספת הזמן אחד משחקניה של נאנט נגע בכדור עם ידו ברחבה, אך השופט התעלם מעצת ה-VAR והחליט לא לשרוק לפנדל.
3 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'
שער שלו לא הספיק. ולאחוביץ'
(צילום: AFP)
איאקס - אוניון ברלין 0:0 | אלופת הולנד הדועכת החזיקה כרגיל בכדור (64 אחוז מהזמן), אך הפתעת העונה באירופה כרגיל הייתה יותר מסוכנת עם 13 איומים לעומת שמונה של המארחת ושלוש בעיטות למסגרת לעומת אפס. שער של מורטן תורסבי בדקה ה-67 לזכות הגרמנים נפסל על ידי ה-VAR.
3 צפייה בגלריה
מוחמד קודוס
מוחמד קודוס
ההכרעה עברה לגרמניה. קודוס
(צילום: EPA)
במשחקים נוספים: ברצלונה - מנצ'סטר יונייטד 2:2 שחטאר דונייצק - ראן 1:2 ספורטינג ליסבון - מידטיילנד 1:1 באיירן לברקוזן - מונאקו 3:2 סביליה - איינדהובן 0:3