ריאל מדריד אומנם עלתה לרבע גמר ליגת האלופות, אך בקבוצה רחוקים מלהיות מרוצים מהיכולת שהוצגה במהלך ה-1:1 אתמול (רביעי) מול לייפציג (1:2 בסיכום שני המשחקים). ויניסיוס העניק לבלאנקוס יתרון בדקה ה-65, אך שלוש דקות לאחר מכן ווילי אורבן השווה לאורחת, שהחמיצה שוב ושוב ופספסה הזדמנות לצאת מהברנבאו עם כרטיס לשלב הבא.
בתקשורת הספרדית העבירו ביקורת על ריאל ועל מאמנה, קרלו אנצ'לוטי, בעיקר לאור ההרכב איתו בחר לעלות. "הקבוצה עלתה לרבע הגמר עם הרגשה רעה ואחרי שסבלה המון", נכתב ב'אס'. "השער של וינסיוס הוא הדבר הטוב היחיד שריאל יכולה לקחת ממשחק בו לייפציג הייתה טובה ממנה".
1 צפייה בגלריה
ריאל מדריד - ר.ב לייפציג
ריאל מדריד - ר.ב לייפציג
ריאל מדריד - ר.ב לייפציג
(צילום: REUTERS/Juan Medina)
"ריאל מדריד בגדה בעצמה", נכתב ב'מארקה'. "היא עלתה למשחק בית במטרה לא להפסיד - וכמעט הפסידה. הדבר החיובי הוא שהיא עלתה אחרי ערב רע מאוד ושאנצ'לוטי לא יבצע עוד ניסויים כמו ההרכב שהחליט לעלות איתו במשחק הזה".
גם אנצ'לוטי עצמו לא אהב את מה שראה: "זה היה משחק רע. הראינו מעט מאוד אינטנסיביות. האלמנט הפסיכולוגי השפיע עלינו ושיחקנו נגד יריבה איכותית שלא היה לה מה להפסיד. היינו עצורים משריקת הפתיחה וסבלנו בכל מהלך המשחק - אבל הדבר הכי חשוב הוא שעלינו שלב".
האיטלקי התייחס לשריקות הבוז מצד האוהדים בסיום המחצית הראשונה: "הביקורת עלינו מוצדקת וצריך לדעת לקבל אותה. שריקות הבוז מצד האוהדים היו ראויות וזה גם מה שהעיר אותנו. זה טוב שיש לנו קהל תובעני שגורם לנו להתעורר כשאנחנו משחקים בצורה כזאת. צריך ללמוד מזה לפעמים הבאות. לא אעלה שוב עם אותו הרכב".