איזה קלאסיקו זה היה. ברצלונה רקדה על המגרש בסנטיאגו ברנבאו והביסה 0:4 את ריאל מדריד במשחק ענק. בארסה הגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות, אבל מה שיותר חשוב זאת היכולת האדירה במחצית השנייה, מול אלופת אירופה ויריבתה הגדולה ביותר.
בגיל 17 ו-106 ימים, לאמין ימאל הפך לכוכב הצעיר ביותר בתולדות הקלאסיקו. ימאל העלה את בארסה ל-0:3, ראפיניה כבש את הרביעי בצ'יפ נהדר - ולפני כן ראינו צמד של רוברט לבנדובסקי. ברצלונה גם קטעה לריאל רצף של 42 משחקים ללא הפסד בלה-ליגה. "ברצלונה הרסה את ריאל מדריד", נכתב ב"מארקה". "ברצלונה חגגה בברנבאו", כתבו ב"אס". ב"אל מונדו דפורטיבו" המזוהה עם ברצלונה נכתב: "הילדים של בארסה השתלטו על הברנבאו, בדרך ללילה היסטורי" - זאת לאחר ששישה שחקנים שעלו הערב בהרכב הם בני 22 ומטה. ב"ספורט" שגם כן מזוהה עם ברצלונה נכתב: "ברצלונה של פליק השפילה את ריאל מדריד, וסיימה שבוע מדהים".
צפו בתקציר המשחק
(ONE)

1 צפייה בגלריה
הצגה. שחקני ברצלונה חוגגים
הצגה. שחקני ברצלונה חוגגים
הצגה. שחקני ברצלונה חוגגים
(צילום: REUTERS/Susana Vera)
לעומת הלילה המושלם של ברצלונה, לקיליאן אמבאפה היה משחק שהוא ירצה לשכוח. הוא נתפס שמונה פעמים בנבדל, שיא של כל הזמנים בליגה הספרדית. נתון עגום במיוחד. הוא נתפס שש פעמים בנבדל במחצית הראשונה. "שום דבר לא עבד לו, את הקלאסיקו הזה הוא יזכור כסיוט", קטלו ב"מארקה".
"אנחנו בכושר טוב מאוד", אמר בלם ברצלונה איניגו מרטינס בסיום, "היינו הרבה יותר טובים מהם. זה היה כמו רכבת הרים. אנחנו יודעים בשביל מי אנחנו משחקים. אנחנו באמת נהנים לשחק ביחד. שינינו הרבה דברים בקבוצה בקיץ, החלטנו להיות מרוכזים יותר בעצמנו".
שוער הקבוצה איניאקי פנייה אמר: "הבקענו ארבעה שערים ויכולנו להבקיע יותר, אנחנו קבוצה שעובדת קשה ביחד. אנחנו דורשים מעצמנו להשתפר כל הזמן, וכשאתה מנצח זה נראה טוב. עשינו עבודה מדהימה".