לאו מסי לא עוצר. מאז שהגיע למיאמי "הפרעוש" לא מפסיק לכבוש שערים ולנצח, ועכשיו יש לו גם תואר. הלילה (בין שבת לראשון) הוא הוביל את אינטר מיאמי לזכייה בגביע הליגות - מפעל שבו מתחרות קבוצות מה-MLS ומהליגה המקסיקנית - אחרי ניצחון 9:10 בפנדלים על נאשוויל. בתום 90 דקות הקבוצות נפרדו ב-1:1. זה התואר הראשון בהיסטוריה של אינטר מיאמי, שהוקמה רק ב-2018.
מסי כבש את השער העשירי שלו בשבעה משחקים עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה (23), אבל לצערו זה לא הספיק כי פבריס פיקו השווה בדקה ה-57 והמשחק הלך לפנדלים. בפנדלים הכוכבים הוותיקים והמנוסים של מיאמי בראשות מסי, סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה עמדו בלחץ. שוער נאשוויל אליוט פאניקו, שעצר פנדל אחד קודם לכן, החמיץ בעצמו את הבעיטה המכריעה.
2 צפייה בגלריה
מסי עם הגביע
מסי עם הגביע
יש גביע
(Tim Nwachukwu / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
2 צפייה בגלריה
מסי ובקהאם מתחבקים
מסי ובקהאם מתחבקים
מסי ובקהאם מתחבקים
(Tim Nwachukwu/Getty Images)
מסי, כמובן, נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר. עד כה הוא כבש בכל שבעת המשחקים שלו במדי אינטר מיאמי, כשמאזנו עומד על 10 שערים ובישול.
מסי שבר כאמור את שיא התארים לשחקן אחד ויש לו מספר בלתי נתפס של 44 תארים עם קבוצות שונות, הוא עבר את דני אלבס לו יש 43. הוא גם הגדיל אגב את הפער בשיא ההיסטורי בו הוא מחזיק לשערים במשחקי גמר. הפרעוש עומד כעת על מאזן של 35 שערים במשחקים על תואר, כשפלה הרחק מאחור עם 31, וכריסטיאנו רונאלדו שלישי עם 22.
בלילה שבין רביעי לחמישי (2:00) תנסה מיאמי לעשות צעד משמעותי לעבר תואר נוסף כשהיא תתארח אצל סינסנטי בחצי גמר הגביע. בלילה שבין שבת לראשון (2:30) היא תחזור להתחרות במסגרת ה-MLS עם משחק חוץ אצל ניו יורק רד בולס. כזכור, מיאמי נמצאת במקום האחרון במזרח עם 18 נקודות אחרי 22 משחקי ליגה.