האם הארי קיין יישאר בסופו של דבר בטוטנהאם? החלוץ, שבמשך הקיץ הנוכחי דובר רבות על מעבר שלו לבאיירן מינכן, אמר לתקשורת האנגלית כי אם העסקה בין הבווארים לתרנגולים לא תצא בסופו של דבר לפועל, הוא יישאר בלונדון, ואף ירצה לחתום על חוזה חדש בקבוצתו הנוכחית.
הסאגה הארוכה בנוגע לניסיונותיה של אלופת גרמניה לרכוש את קפטן נבחרת אנגליה והכוכב הבלתי מעורער של טוטנהאם נראית די תקועה, כאשר באיירן מוכנה לשבור את שיא ההעברות שלה בכל הזמנים - העומד על 68 מיליון ליש"ט ולשלם 90 מיליון, אך טוטנהאם לא מוכנה לרדת מ-100 מיליון. נציגים של באיירן הגיעו אתמול (שני) ללונדון על מנת לנהל משא ומתן עם האנגלים, אך כלל לא בטוח שתהיה הסכמה, זאת כאשר תום מועד חלון ההעברות הוא בעוד חודש בדיוק.
1 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין
(צילום: Julian Finney/Getty Images)
בתקשורת האנגלית דווח כי קיין בן ה-30 לא מתכוון לחפש לעבור לקבוצה גדולה אחרת במידה והמעבר לבאיירן לא ייצא אל הפועל, וטען שזה לא יהיה הוגן כלפי הקבוצה בה הוא משחק בעשור האחרון. בעוד 12 ימים תצא הפרמייר-ליג לדרך, כאשר טוטנהאם תתארח אצל ברנטפורד, ובהחלט יכול להיות שהחלוץ יהיה חלק מהסגל של אנג'ה פוסטקוגלו.
בינתיים, מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל מסרב להתייחס לכל הסיפור סביב קיין. הניסיונות של הבווארים להנחית בכל זאת את החלוץ נמשכים, אבל אם עד לפני זמן מה העסקה נראית היה על סף סגירה, זה כבר לא נראה כל כך ודאי.
אם קיין אכן יישאר בסופו של דבר בטוטנהאם, זה יהיה משמעותי מאוד עבור הקבוצה, שתתקשה מאוד למצוא מחליף לחלוץ שכבש במדיה 213 שערי ליגה ב-317 הופעות, והוא מלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים. התרנגולים ביצעו מספר רכישות הקיץ, ביניהן כמובן מנור סולמון, שהצטרף מפולהאם, אך לא צירפה אף חלוץ בעל שיעור קומה.
הארי קיין גדל במחלקת הנוער של טוטנהאם, ועלה לבוגרים ב-2009. במשך ארבע עונות שיחק כמושאל בלייטון אוריינט, מילוול, נוריץ' ולסטר, והחל מעונת 2013/14 חזר סופית כשחקן מהמניין אצל הלונדונים. הוא הוביל את הקבוצה לגמר ליגת האלופות בעונת 2018/19, שם הקבוצה הפסידה לליברפול. בנוסף, הוא ערך 84 הופעות בנבחרת אנגליה, בה הוא משמש כקפטן, וכבש 58 שערים - שיא כיבושים בנבחרת.