אי אפשר כבר לחכות. מחר (שבת, 22:00) מנצ'סטר סיטי וצ'לסי ייפגשו בפורטוגל לגמר ליגת האלופות. החבורה של פפ גווארדיולה, שעלתה לגמר ראשון בתולדותיה בצ'מפיונס, תרצה גם להניף את הגביע הראשון שלה במפעל.
גווארדיולה דיבר הערב במסיבת העיתונאים לקראת הגמר: "אם נזכה אהיה מאוד שמח. אם לא? אהיה עצוב לכמה ימים, ואז אהנה מהשמש בברצלונה ואחזור להתכונן לעונה הבאה".
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה
(צילום: רויטרס)
אם מישהו חשב שהמשחק מחר יהיה האחרון של גווארדיולה בסיטי, אז הוא יכול להיות רגוע, זה לא יקרה: "הפסד או ניצחון בגמר ליגת האלופות לא ישנו כלום. אני נשאר בסיטי, אין ספק. יש לי הכל כאן, ואת התמיכה של הצוות המקצועי וההנהלה. אני לא יכול לבקש יותר מזה".
כוכב סיטי, קווין דה בריינה, שהרבה יהיה תלוי בו מחר, הוסיף: "זאת פריבילגיה להיות בגמר ליגת האלופות. כל שחקן מבין את הלחץ, אבל ננסה ליהנות. לא עשינו יותר מדי טעויות העונה בניגוד לעונות קודמות, ולכן העפלנו לגמר. כולם יודעים שאם אתה מנצח את ווינר, ואם אתה מפסיד אתה כמעט כישלון".

קאנטה ומנדי כשירים

דווקא אחרי הריצה היפה שלה תחת תומאס טוכל בחודשים האחרונים, צ'לסי נמצאת במומנטום שלילי עם שלושה הפסדים בארבעת משחקיה האחרונים. הבשורה הטובה מבחינת הבלוז היא כשירותם של אנגולו קאנטה ואדואר מנדי שהיו בספק לגמר.
3 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל
(צילום: AFP)
"אנגולו נראה טוב באימונים. אני מקווה שהוא ייראה כך גם בשבת. בנוגע לאדואר, הוא עשה התקדמות עם הצוות הרפואי וגם נראה טוב", אמר טוכל במסיבת העיתונאים.
בן צ'ילוול הוסיף: "המטרה של המועדון היא לזכות בתארים, ונקווה שנעמוד בה בשבת. בזכייה הקודמת של צ'לסי ב-2012 הייתי בבית עם אבא שלי וצפיתי במשחק. הרגשתי גאוה ענקית שקבוצה אנגלית זכתה, ואני שמח שגם לנו יש הזדמנות כזאת".
פורסם לראשונה: 18:08, 28.05.21