קל בצ'מפיונס, קשה בליגה? הקמפיין המצוין של יובנטוס בליגת האלופות (חמישה ניצחונות בשלב הבתים, כולל 0:3 על ברצלונה בשבוע שעבר) הוא ההפך הגמור מהיכולת של האלופה האיטלקית בליגה. יובה אמנם לא מפסידה, אבל סיימה ביותר מדי תוצאות תיקו וכבר הרגישה איך הפסגה מתרחקת לה. הערב (ראשון) היא נעזרה בצמד של כריסטיאנו רונאלדו, אלא מי, כדי לרשום 1:3 חשוב על גנואה.
קל זה ממש לא היה. למרות שליטה מוחלטת של הגברת הזקנה, היא לא מצאה את השער בחצי הראשון ורק בדקה ה-57 עלתה ליתרון מרגלי פאולו דיבאלה. סטפנו סטורארו, אקס יובנטוס, השווה כעבור ארבע דקות.
4 צפייה בגלריה
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
(צילום: רויטרס)
מפלס הלחץ עלה אצל הזברות, אך בדקה ה-78 האורחת קיבלה פנדל ורונאלדו, בהופעתו ה-100 במועדון, כבש בלי בעיות. סמוך לסיום (89) טעות קשה בהגנת גנואה אילצה את מתיאה פרין להכשיל את אלבארו מוראטה ברחבה, והפורטוגלי השלים צמד עם פנדל נוסף. זהו שער הליגה העשירי של כריסטיאנו העונה, והוא פתח בסך הכל בשישה משחקים. מכונה.
מילאן נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וסיימה ב-2:2 מול פארמה בסן סירו. הרוסונרי היו קרובים להפסד, אבל שער של תיאו הרננדס בדקה ה-91, הציל אותם מהפסד בכורה העונה. הרנני (13) ויסמין קורטיץ' (57) העלו את האורחת ליתרון מבטיח, אבל הצרפתי צימק (58) וכאמור השלים צמד בתוספת הזמן.
4 צפייה בגלריה
מילאן
מילאן
קסייה חוגג עם הרננדס
(צילום: רויטרס)
ביום רביעי האחרון אינטר ידעה שניצחון מול שחטאר דונייצק יעלה אותה לשמינית גמר ליגת האלופות על חשבון מנשנגלדבאך, שבאותו זמן הייתה בדרך להפסד מול ריאל מדריד. השחקנים של אנטוניו קונטה פישלו, סיימו ב-0:0 שהדיח את שתי הקבוצות מהמפעל (שחטאר לפחות ירדה לליגה האירופית), ולא מעט ביקורות עלו בעקבות היכולת החלשה של השחקנים.
4 צפייה בגלריה
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
(צילום: EPA)
היום אינטר נזכרה להראות אופי, ואחרי שפיגרה דקות ארוכות, הצליחה להפוך את התוצאה וניצחה 1:3 בחוץ את קליארי. ריקרדו סוטיל (42) העלה את המארחת ליתרון לפני הירידה להפסקה, אבל שערים של ניקולו בארלה (77), דנילו ד'אמברוסיו (84) ורומלו לוקאקו (90+4) הפכו את התוצאה וסידרו לנראזורי ניצחון ליגה רביעי ברציפות, ששווה מקום שני בסריה א'.

לפני קרב הפסגה, ניצחון לנאפולי. רומא ואטאלנטה ניצחו גם כן

ביום רביעי הקרוב (21:45) ייערך המשחק החם של המחזור, כשרק נקודה מפרידה בין אינטר השנייה בטבלה לנאפולי השלישית. היום הכחולים ניצחו 1:2 את סמפדוריה משערים של הירבינג לוזאנו (53) ואנדראה פטאניה (66), יאקוב יאנקטו (20) צמצם את התוצאה.
4 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
מוכנים לאינטר. שחקני נאפולי חוגגים
(צילום: gettyimages)
במקביל, רומא חגגה על בולוניה וסיימה ב-1:5, במשחק שכלל שער עצמי לכל אחת מהקבוצות. המחזור הבא (חמישי) יפגיש את רומא עם טורינו. אטאלנטה נשארה עם האנרגיות החיוביות מההעפלה לשמינית גמר הצ'מפיונס, וכבשה שלושה שערים לרשת של פיורנטינה. ביום רביעי תפגוש את יובנטוס.
פורסם לראשונה: 17:08, 13.12.20