מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי ייפגשו מחר (שבת, 19:30) לדרבי מסקרן במסגרת המחזור ה-12 של הפרמייר-ליג. היום ערכו שתי הקבוצות את מסיבת העיתונאים שלהן לקראת המשחק.
בצד האדום עברו ימים לא פשוטים אחרי ההדחה מליגת האלופות והמאמן, אולה גונאר סולשיאר ,התייחס לכך: "כל שחקן צריך להרגיש מתוסכל ומאוכזב כשהוא מפסיד. ננתח מה לא עבד, אבל חשוב שלא נלחץ על 'כפתור הפאניקה' בכל שאי אפשר לנצח כל משחק וככה זה בכדורגל. מה שכן, בכדורגל יש הפסדים כואבים יותר ובעלי השלכות. נעבוד קשה כדי לחזור לליגת האלופות בעונה הבאה".
2 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר מנצ'סטר יונייטד
אולה גונאר סולשיאר מנצ'סטר יונייטד
אולה גונאר סולשיאר. ראש בראש מול פפ
(צילום: רויטרס)
הנורבגי הוסיף: "הדרבי הוא כנראה המשחק הכי טוב שיכולנו לבקש בנסיבות הקיימות. הלך לנו לא רע מולם במשחקים האחרונים, למרות שיש לא מעט דברים שנצטרך לשפר".
פפ גווארדיולה דיבר בצד של הסיטיזנס ונשמע רגוע למרות הפער מהפסגה: "יש עדיין הרבה משחקים לשחק ואנחנו רק בתחילת הדרך, אבל ניצחון מול יריבה גדולה הוא משהו חשוב. צריך לזכור שיש עוד קבוצות בליגה, זה לא משחק גביע או בגביע הליגה".
2 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
(צילום: AP)
על מצב הסגל: אריק גארסיה לא כשיר ויחזור רק בעוד שבוע או שבועיים. אילקאי גונדואן התאמן כמו שצריך". סרחיו אגוארו שחזר מפציעה וגם כבש מול מארסיי בליגת האלופות, לא צפוי לפתוח באולד טראפורד.
השדים האדומים נמצאים במקום החמישי עם 19 נקודות, אחת יותר מהיריבה העירונית שנמצאת במקום השישי. לשתי הקבוצות יש משחק פחות ביחס לקבוצות שמדורגות מעליהן בטבלה.