אינטר ומילאן סיימו אתמול (שבת) רק בתיקו במחזור הפתיחה של הליגה האיטלקית, אבל לפחות הן לא הפסידו. נאפולי לעומת זאת הובכה הערב בבכורה של אנטוניו קונטה על הקווים, עם הפסד 3:0 לורונה בחוץ.
כמו במשחקי ההכנה לעונה, גם היום ויקטור אוסימן לא נכלל בסגל של האלופה של 2022/23, מאחר שהוא צפוי להימכר לצ'לסי או פ.ס.ז'. במשחק עצמו איבדה נאפולי את חביצ'ה קבראצחליה שנפצע והוחלף רגע לפני הפסקת המחצית, ובחצי השלישי היא התפרקה ללא שני הכוכבים הגדולים שלה. דיילון ליברמנטו הפתיע בדקה ה-50, וצמד של המחליף דניאל מוסקוארה (75 ו-90+4) בבכורה שלו בליגה האיטלקית קבע 0:3, כדרקו לאזוביץ' תרם שני בישולים. מדובר אגב בניצחון הראשון של ורונה על נאולי לאחר שבעה מפגשים.
1 צפייה בגלריה
קונטה
קונטה
לא לזה הוא קיווה. קונטה
(צילום: Emmanuele Ciancaglini/Getty Images)
הלם: ורונה מהממת את נאפולי 0:3
(באדיבות ONE)
נאפולי תנסה להתאושש במחזור הבא מול בולוניה, הפתעת העונה שעברה שהשיגה את הכרטיס לליגת האלופות ואיבדה הקיץ את מאמנה ורוב כוכביה. הערב, בבכורה של המאמן וינצ'נזו איטליאנו שהגיע מפיורנטינה, היא סיימה ב-1:1 ביתי מול אודינזה לאחר שריקרדו אורסוליני כבש בפנדל (57) ולאוטרו ג'אנטי השווה (68), דקה לאחר שפלוריאן תובאן היה יכול לאזן את התוצאה בעצמו, אך הפנדל שלו נעצר אצל לוקאש סקורופסקי.
חלוקת נקודות בין בולוניה לאודינזה
(באדיבות ONE)
בעונה שעברה רומא נהנתה מאוד בשני המשחקים שלה מול קליארי, כשניצחה אותה 0:4 באולימפיקו ו-1:4 בחוץ, אבל הערב סיימה מולה רק ב-0:0 מאכזב בחוץ. פאולו דיבאלה שצפוי לעבור לסעודיה עלה מהספסל בדקה 69, אך כאמור לא הצליח לס
רק 0:0 לרומא מול קליארי
(באדיבות one)
ייע לזאבים. המשמעות: שישה משמונת המשחקים הראשונים של העונה באיטליה הסתיימו בתיקו.

מי שכן הצליחה לנצח היא היריבה העירונית של רומא, לאציו, שגברה על ונציה 1:3 בבית. מגנוס אנדרסן עוד העלה את העולה החדשה ליתרון מפתיע (3), אך טאטי קסטז'אנוס (11) ומטיה זקאני (44 בפנדל) ביצעו מהפך, ושער עצמי של גיורגיו אלטארה (81) סגר את הסיפור. מדובר בבכורה מוצלחת עבןר הצאצם צרקו בארוני, האיש שהציל את ורונה מירידה ובגיל 60 קיבל הזדמנות ראשונה בקבוצה בכירה.
פורסם לראשונה: 22:05, 18.08.24