העונה החלומית של שגיב יחזקאל בטורקיה נמשכת: אחרי הצמד והבישול שרשם ביום ראשון, ב-2:3 של אנטליהספור על בשיקטאש, הישראלי הבקיע היום (שישי) שוב, הפעם ב-0:4 של קבוצתו על אנקראגוצ'ו במסגרת המחזור ה-12 בליגה. יחזקאל הוחלף במחצית בסיכום של הצוות המקצועי בנבחרת ומאמנו בקבוצה לקראת המשחק של הכחולים-לבנים בראשון (21:45) נגד קוסובו במוקדמות היורו. רמזי ספורי פתח בהרכב של אנטליהספור והוחלף בדקה ה-71.
יחזקאל כבש את השער שלו בדקה ה-29, אחרי שקיבל כדור במתפרצת, הצליח להתנער משני שומרים ולא התבלבל מול השוער כדי להכניס את הכדור לרשת. מאז שנחת בטורקיה, ליחזקאל יש כבר חמישה שערים בשבעה משחקים בלבד. בנוסף, הוא בישל גם שני שערים.
1 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל
(צילום: DeFodi Images)
אחרי שלא היה בטוח שיצטרפו לנבחרת לקראת המשחק מול קוסובו, יחזקאל וספורי קיבלו את האישור מקבוצתם ומחר כבר יערכו בפרישטינה את האימון המסכם לפני ההתמודדות הקריטית.
"לשחק עבור מדינת ישראל זה הדבר הגדול ביותר, כל אחד מאיתנו יגיע בטירוף אחרי מה שהמדינה שלנו עברה. אני משוכנע שנגיע ליורו", אמר יחזקאל ל-ynet אחרי הצמד נגד בשיקטאש בתחילת השבוע. בתקשורת הטורקית מתעלמים מהתוקפנות של הממשל במדינה נגד מדינת ישראל בעקבות מלחמת חרבות ברזל, ומפרגנים למגן/קשר הישראלי. ב"פנאטיק" הגדירו אותו "ארכיטקט המהפך" וציינו כי "הוביל את אנטליהספור לקאמבק משוגע", לאחר אותו צמד.
בדף הספורט הטורקי "מאקוליק" נכתב: "זה היה מופע בן 11 דקות של שגיב יחזקאל". גם הכתבים הטורקים, המסקרים את הקבוצה, פרגנו: "ההחתמה הזאת אמנם הייתה לא מורגשת, אבל הוא הפך להיות הכוכב של ההתקפה של הקבוצה".