בגלל 45 אלף פאונד: אנדרסון, קשרה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת ברזיל, עלול לרצות בקרוב עונש מאסר במולדת שלו. הסיבה: אי תשלום מזונות לגרושתו וילדיו.
שחקן העבר בן ה-36 ירצה 30 ימים בכלא מיגל דריו שבעיר פורטו אלגרה, שנמצאת בדרום ברזיל, זאת אם לא ישלם את החוב המדובר. הפסיקה, עליה חתום שופט לענייני דיני משפחה, התקבלה כבר בשבוע שעבר אבל הותרה לפרסום רק ביממה האחרונה.
2 צפייה בגלריה
אנדרסון
אנדרסון
אנדרסון בימים היפים עם השדים האדומים
(צילום: Clive Mason/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
אנדרסון חוגג עם חבייאר הרננדס
אנדרסון חוגג עם חבייאר הרננדס
אנדרסון חוגג עם חבייאר הרננדס
(צילום: Gettyimages)
אנדרסון שיחק גם בפיורנטינה האיטלקית ובאינטרנסיונל הברזילאית, לפני שהודיע על פרישה לפני שש שנים, כשהוא בן 31 בלבד. בראיון שקיים לפני כשנה, בו הפליג לזיכרונות המתוקים באולד טראפורד, שם זכה עם יונייטד בליגת האלופות ובלא פחות מארבע אליפויות (בין 2007 ל-2013), העיד שחקן העבר שהוא אב ללא פחות מתשעה ילדים.
בכל מקרה, לא מדובר בתנאי כליאה קשים במיוחד. על פי כלי תקשורת בברזיל, הסיכום עם אנדרסון היה כי הוא יכול לרצות את תקופת העונש שלו ב"מאסר למחצה", במהלכו הוא יוכל לעבוד או ללמוד מחוץ לכלא במהלך היום, ולחזור ללון בתוכו בלילה. אגב, זאת לא הפעם הראשונה בה מסתבך אנדרסון עם רשויות החוק. לפני ארבע הוא נקשר בהונאת ביטקוין ונאשם בהלבנת 4.7 מיליון פאונד.