הפגישה הגורלית בין נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברטומאו, לאביו של לאו מסי, חורחה, שמשמש גם כסוכנו, הסתיימה בלי תוצאות. על פי הדיווחים, ברטומאו אמר לאב כי הוא רוצה שבנו יישאר במועדון ויהיה שחקן מפתח בפרויקט של רונלד קומאן.
כמו כן, נטען שברטומאו לא הסכים בכלל לדון בסוגיית שחרורו של הפרעוש לקבוצה האחרת. שום דבר לא נסגר בפגישה, והצדדים קבעו להיפגש שוב בקרוב.
5 צפייה בגלריה
חורחה מסי
חורחה מסי
חורחה מסי בנמל התעופה
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
ברטומאו. לא זז מהעמדה שלו
ברטומאו. לא זז מהעמדה שלו
ברטומאו. לא זז מהעמדה שלו
(צילום: AP)
קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, אחד היריבים המרים ביותר של הארגנטינאי, דיבר עליו היום באימון של הבלאנקוס "מסי הרוויח את הכבוד להחליט על העתיד שלו. אני לא יודע אם הוא עושה את זה בדרך הטובה ביותר", אמר ראמוס, והפתיע: "עבור הכדורגל הספרדי, ברצלונה וגם עבורנו, נרצה שהוא יישאר בבארסה. לאו עושה את הליגה הספרדית לטובה יותר, את הקבוצה שלו לטובה יותר ואת משחקי הקלאסיקו לאטרקטיביים".
המחלוקת העיקרית בין מסי לבארסה היא סביב סעיף השחרור שלו. הפרעוש מעוניין להשתחרר מידית בחינם מהקבוצה בה שיחק מאז היה בן 12. לעומת זאת, בארסה מעוניינת למכור אותו ותדרוש לקבל את הסכום המצוין בסעיף השחרור בחוזהו - 700 מיליון אירו. תוקפו של החוזה שנחתם ב-2017 יפוג רק ביוני 2021.
5 צפייה בגלריה
לאו מסי מול סרחיו ראמוס
לאו מסי מול סרחיו ראמוס
ראמוס ומסי. יריבים ותיקים
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
ליונל מסי
ליונל מסי
מחכה לשמוע על ההתפתחויות. מסי
(צילום: רויטרס)
על פי אחד הסעיפים בחוזהו של מסי, הוא רשאי לעזוב בסיום כל עונה ולהודיע זאת למועדון עד ה-10 ביוני. התאריך אמנם עבר מזמן, אבל לטענת עורכי דינו, מאחר שהעונה הלא שגרתית הסתיימה רק בחודש שעבר בשל משבר הקורונה, הוא רשאי להודיע על עזיבתו עד ה-31 באוגוסט ועשה זאת קודם לכן.
מי שכבר סיכם על פי הדיווחים בברצלונה הוא שחקנה של ליברפול, ג'ורג'יניו ויינאלדום. בכלי התקשורת פורסם שההולנדי ישחק כעת אצל בן ארצו ומאמן הנבחרת שלה לשעבר, רונאלד קומאן.
5 צפייה בגלריה
ג'ורג'יניו ויינאלדום
ג'ורג'יניו ויינאלדום
לא הגיע להסכם עם ליברפול על הארכת חוזה. ויינאלדום
(צילום: רויטרס)
הידיעות על מעברו של ויינאלדום (29) למועדון הקטאלוני החלו לאחר שהוא לא הגיע לסיכום עם ליברפול לגבי הארכת חוזהו המסתיים בעוד שנה. שתי הקבוצות אמורות להגיע לסיכום על דמי ההעברה, סכום שאמור לנוע בין 13 ל-18 מיליון אירו.
פורסם לראשונה: 12:00, 02.09.20