ימים מעניינים עוברים על סרחיו ראמוס. בשבת הוא שבר את השיא האירופי בהופעת בינלאומיות (177) וגם החטיא שני פנדלים מול שווייץ, עכשיו בספרד מדווחים כי המתח בינו לבין ריאל מדריד עולה, על רקע חידוש החוזה שלו.
החוזה של הבלם בן ה-34 נגמר בסוף העונה, ואין עדיין סיכום על חוזה חדש. ריאל רוצה להציע לו חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. מהצד השני, הוא רוצה חוזה מובטח לשנתיים, לפחות. הבוקר (שני) דווח ב"אס" כי פריז סן ז'רמן מוכנה להציע לו חוזה ענק, 20 מיליון אירו לשלוש שנים, שישה מיליון אירו יותר ממה שהוא מרוויח עכשיו. ראמוס היה אמור להופיע בהמשך היום במסיבת עיתונאים של נבחרת ספרד, אבל ביטל את השתתפותו ברגע האחרון. כנראה כי לא רצה שישאלו אותו על עתידו בריאל מדריד.
1 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס. לאן?
(צילום: AFP)
גם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס וגם המאמן זינדין זידאן הצהירו כי הם רוצים שראמוס יישאר במועדון. אולם ריאל לא נוהגת לתת חוזים ארוכים טווח לשחקנים בגילו. יוצא מן הכלל הוא כריסטיאנו רונאלדו שחתם על חוזה חדש לשלוש שנים בגיל 31.
בכל מקרה, ראמוס יפתח בהרכב מחר מול גרמניה במחזור האחרון של ליגת האומות ויתקרב עוד יותר לשיא העולמי של הופעות בנבחרת (184, של אחמד חסן המצרי). הספרדים חייבים ניצחון כדי לעלות לפיינל פור, לגרמניה יספיק תיקו.