ארסנל עשתה אתמול צעד גדול בדרך לתואר העונה, כשהשיגה ניצחון מרשים בחצי גמר הגביע האנגלי, 0:2 על הדאבליסטית היוצאת מנצ'סטר סיטי. השער הראשון של הקבוצה היה אחד היפים שנראו העונה, והגיע אחרי חילופי מסירות שהחלו בשוער ועברו דרך כל חוליות הקבוצה, עד לסיומת וירטואוזית של פייר איימריק אובמיאנג - שכבש גם את השני.
מאמן התותחנים שניצח את הקבוצה ממנה הגיע ובה שימש כעוזרו של פפ גווארדיולה, התייחס בסיום לסימני השאלה סביב עתידו של כובש הצמד, שעולה לא פעם לכותרות כמועמד לעבור לאחת הגדולות של אירופה. "על פי איך שהוא נראה לי בשיחות איתו, אני משוכנע שהוא יישאר. ברור שככל שימצא חן בעיניו הכיוון שנלך בו והסיכוי שלו לזכות בתארים עם המועדון, כך הוא יותר ירצה להישאר פה", אמר ארטטה, אולי ברמז להנהלת המועדון לגבי הצורך להעמיד לקראת העונה הבאה קבוצה תחרותית יותר מבשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
ארטטה ושחקני ארסנל חוגגים
ארטטה ושחקני ארסנל חוגגים
ארטטה ושחקני ארסנל חוגגים
(צילום: רויטרס)
גם הבלם דויד לואיז, שעמד בלב ביקורת נוקבת לאור היכולת החלשה שלו במספר משחקים העונה, זכה למחמאות ממאמנו אחרי שהציג משחק נהדר: "הוא היה פנומנלי", אמר המאמן על הברזילאי שרשם 11 חילוצי כדור וארבע חטיפות כולל בלימה הירואית אחת של ראחים סטרלינג שמנעה שער ודאי במחצית השנייה. "לא היו לי ספקות לגביו גם אחרי המשחק הקודם מולם", אמר ארטטה על מי שהיה אשם ישיר בהפסד לסיטי בליגה אחרי שנכנס כמחליף, גרם לפנדל והורחק. "זה חלק מהכדורגל. הוא לקח אחריות אחרי המשחק ההוא אבל לא היה צורך שהוא יעשה את זה".
מאמן המפסידה המאוכזב גווארדיולה החמיא גם הוא ללואיז, והתייחס ליכולת של קבוצתו: "ארסנל הגנה מצוין, היא עשתה זאת גם מול ליברפול וידענו שזה מה שיהיה, אבל אנחנו לא היינו. התחלנו לאט, לא כמו שצריך במשחק מהסוג הזה. אנחנו תמיד מוכנים והפעם לא היינו", סיכם.
2 צפייה בגלריה
גווארדיולה על הקווים
גווארדיולה על הקווים
גווארדיולה על הקווים. "לא היינו מוכנים"
(צילום: רויטרס)