כולם זוכרים את המשחק האחרון של ברצלונה בליגת האלופות, אז ספגה 8:2 משפיל והיסטורי מבאיירן מינכן ברבע הגמר. התוצאה המדהימה טלטלה את המועדון המפואר, שגם איבד את תואר האליפות לריאל מדריד וסיים את העונה ללא הנפות.
מחר (שלישי, 22:00) בארסה מתחילה בנואו קאמפ את שלב הבתים מול פרנצווארוש ההונגרית, והיא כמובן מגיעה כפייבוריטית ברורה. בליגה היא עדיין לא מרשימה וגם ספגה את הפסדה הראשון - 1:0 לחטאפה. הניצחון בצ'מפיונס חשוב מאוד, במיוחד לפני הסופר קלאסיקו נגד ריאל בשבת.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
עדיין לא בשיאו. לאו מסי
(צילום: gettyimages)
לקראת המשחק מחר, המאמן רונלד קומאן התייחס קודם כל ללאו מסי, שבינתיים כבש שער אחד בלבד בארבעה משחקים: "ההופעות של מסי יכולות להיות טובות יותר, אבל הוא שמח ומשחק טוב ואין לי שום תלונות בנוגע ליכולת שלו. היה לו גם חוסר מזל, אבל אני בטוח שיכבוש במשחקים הקרובים".
"אנחנו רוצים לפתוח את הקמפיין עם ניצחון", המשיך ההולנדי. "כשאתה מאמן או שחקן בברצלונה תמיד יש לחץ וזה נורמלי להיקלע לתקופה פחות טובה, אבל אנחנו אופטימיים בנוגע למשחק מול פרנצווארוש".
על היכולת של הקבוצה בפתיחת העונה: "שיחקנו ארבעה משחקים והבקענו שמונה שערים, אני לא יודע אם יש עוד קבוצה שיש לה נתון כזה. אני לא מודאג כי יש לנו מספיק שחקנים איכותיים בחלק הקדמי שיכולים לכבוש. אני לא מאוכזב, כמובן שאני לא מרוצה מההפסד האחרון ויש לנו עוד הרבה מקום לשיפור, אבל אני רואה את הקבוצה מאושרת". 
על הסיכויים לזכות בליגת האלופות: "כשאתה בברצלונה אתה חייב לכוון לכל התארים. אנחנו לא בראש רשימת הפייבוריטיות לזכות בגביע האלופות, אבל אנחנו יכולים להגיע רחוק".
3 צפייה בגלריה
קומאן, מסי
קומאן, מסי
קומאן ומסי
(צילום: AP)
בכל מה שקשור להרכב הפותח, בספרד מדווחים כי אנסו פאטי ופיליפה קוטיניו צפויים לחזור ל-11, בעוד עוסמאן דמבלה ופדרי ישובו לספסל.

טוכל: "התקפות המעבר של יונייטד מסוכנות"

עם כל הכבוד לברצלונה המשחק המסקרן ביותר יהיה בפריז, שם הפיינליסטית מהעונה שעברה פ.ס.ז' תארח את מנצ'סטר יונייטד (שלישי, 22:00). אדינסון קבאני, מלך השערים בכל הזמנים של פ.ס.ז', בדיוק סיים שבועיים של בידוד והצטרף לחבריו לאימונים, אבל לבסוף לא המריא לפריז ובכך נמנעה בכורה שלו דווקא מול האקסית בה שיחק במשך שבע עונות.
מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל מאוד מכבד את היריבה מחר: "פוגבה הוא אחד הקשרים הכי טובים בעולם לדעתי, אנתוני מרסיאל, מרקוס רשפורד ומייסון גרינווד מהירים מאוד. ביחד עם ברונו פרננדש ונמניה מאטיץ’ מדובר בקישור נהדר שגם מתמחה במצבים נייחים. זו אחת הקבוצות הכי טובות באירופה בהתקפות מעבר ונצטרך לדעת לעצור אותה".
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש חוגג
ברונו פרננדש חוגג
ברונו פרננדש
(צילום: רויטרס)