ריאל מדריד זקוקה לניצחון אחד בלבד על מנת להבטיח זכייה באליפות ספרד מבלי להיות תלויה בתוצאות שתשיג ברצלונה. אם השחקנים של זינדין זידאן יעשו זאת בשני המשחקים שנותרו מול ויאריאל ולגאנס, הם יחזירו את התואר למועדון לראשונה מאז 2017. בקבוצה ובעיר כבר מתכננים את החגיגות, אבל לכולם ברור שהשנה הן לא יתנהלו במתכונת הרגילה.
בשל התפשטות נגיף הקורונה, שגרם למותם של רבים ברחבי העולם ובספרד בפרט, אוהדי הבלאנקוס יודעים שהם לא יוכלו להצטופף ולחגוג בהמוניהם בכיכר סיבלס במרכז העיר ובאזור פוארטה דל סול, מקום הומה אדם בקיץ שגרתי. בשל המצב, המועדון גם לא מתכנן לקיים את הטקס המסורתי בבניין העירייה כפי שנעשה בעבר.
צפו בניצחון ריאל מדריד על גרנאאדה
(קרדיט: one)
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס רגיל לחגוג בסיבלס
סרחיו ראמוס רגיל לחגוג בסיבלס
סרחיו ראמוס רגיל לחגוג בסיבלס
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
ריאל מדריד
ריאל מדריד
אוהדי ריאל מדריד
(צילום: MCT)
במדריד כבר נערכים לחגיגות, שיתנהלו במתכונת מצומצמת. ראש העיר, חוסה לואיס מרטינס אלמיידה, הודיע: "אנחנו בודקים כיצד ניתן יהיה לקיים את החגיגות, מה ניתן יהיה לעשות וכמה אנשים יוכלו להגיע לסיבלס. אבל ברור שמה שראינו בעבר לא יתרחש השנה, מכיוון שאסור לקיים חגיגות המוניות".
"ננקוט בכל אמצעי הביטחון על מנת שהאוהדים יוכלו לחגוג כמו שהם רוצים מבלי שהדבר יגרום להתפרצות מחודשת של המגפה. אנחנו לא יודעים בדיוק כיצד יתקיימו החגיגות, אבל הן יתקיימו. יהיו הגבלות של המשטרה במטרה למנוע הידבקות, אבל צריך לחגוג. זכייה באליפות היא תמיד סיבה לחגיגה".