מנצ'סטר יונייטד עלתה הערב (רביעי) למקום הראשון בטבלת הפרמייר ליג אחרי ניצחון על פולהאם, 1:2, במשחק בו נקלעה לפיגור מוקדם. בכך הדיחו השדים האדומים את היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, שבילתה שם למשך פחות משעתיים.
אדמולה לוקמן נתן לפולהאם יתרון מפתיע כבר בדקה החמישית, אבל אדינסון קאבאני השווה בדקה ה-21 ופול פוגבה השלים מהפך בדקה ה-65.
3 צפייה בגלריה
פוגבה חוגג
פוגבה חוגג
פוגבה חוגג
(צילום: EPA)
מוקדם יותר, סיטי כאמור זכתה לטעימה מהמקום הראשון. עד הערב היא עמדה על רצף של חמישה ניצחונות ליגה ושמונה בכל המסגרות, כשבנוסף ראתה את היריבה הגדולה ליברפול שומטת נקודות בארבעה משחקים רצופים משלה. במשך דקות ארוכות נראה היה שהריצה תיעצר דווקא כשהקבוצה של פפ גווארדיולה עומדת להיצמד לפסגת הליגה, אבל בסופו של דבר סגנית האלופה עשתה את העבודה עם 0:2.
ברנרדו סילבה כבש את השער הראשון בדקה ה-79 עם בעיטה נהדרת לקורה ופנימה אחרי בישול של רודרי, גול שפירק הרבה לחץ. בדקה ה-90 פנדל של אילקאי גנדוגאן ריפד את הניצחון וקבע את תוצאת המשחק.
3 צפייה בגלריה
דה סילבה בטירוף
דה סילבה בטירוף
ברנרדו סילבה בטירוף
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
גווארדיולה על הקווים
גווארדיולה על הקווים
גווארדיולה וסמית' על הקווים. אחד חגג שני הורחק
(צילום: AP)
מאמן אסטון וילה דין סמית' הורחק לאחר השער הראשון של סיטי, שמבחינתה תקווה שהחדשות הרעות מהמשחק לא יהיו רעות מאוד: קייל ווקר הוחלף במהלך המחצית הראשונה בגלל פציעה ובמחצית השנייה היה זה קווין דה בריינה שירד לספסל עם כאבים. עדיין לא ברורה חומרת הפציעה של שניהם.
פורסם לראשונה: 21:58, 20.01.21