אחרי גרמניה , ספרד ואיטליה (גביע), גם באנגליה סוף סוף חוזרים לשחק כדורגל. זה יקרה הערב (רביעי) כשאסטון וילה תארח את שפילד יונייטד (20:00) ומנצ'סטר סיטי תפגוש את ארסנל (22:15). איך באמת ייראו בפועל המשחקים באצטדיונים המרשימים, אך הריקים בממלכה?
באנגליה פירסמו פרטים מתוך הספר שהוציאה הנהלת הפרמייר-ליג לקראת חידוש העונה, ובו מספר תקנות ודרישות חדשות.
2 צפייה בגלריה
וילה פארק
וילה פארק
וילה פארק
(צילום: AP)
אז קודם כל לכדורגלנים יהיה אסור לירוק על הדשא, לקנח את האף או להתקרב יותר מדי לשופטים. אחרי כיבוש שער, שחקני הקבוצה שכבשה יופנו ל"מצלמת חגיגות" על מנת לנסות ולשפר את חוויית הצפייה.
בנוסף, שחקנים יענדו תגים מיוחדים על חולצות המשחק שלהם למען המלחמה בגזענות וכאלה שתומכים בצוותים הרפואיים שנלחמו בהתפשטות נגיף הקורונה. ב-12 המשחקים הראשונים תתקיים דקת דומיה לזכר קורבנות הקורונה.
2 צפייה בגלריה
אצטדיון אל איתחאד
אצטדיון אל איתחאד
אצטדיון איתחאד
(צילום: AFP)
בנוגע ליציאה למשחקי חוץ, הקבוצה האורחת תוכל להגיע לעיר המארחת באמצעות אוטובוס, רכבת או מטוס, בתנאי שהשחקנים והצוותים יישמרו על מרחק מהסביבה. כשהשחקנים יגיעו לאצטדיונים הם ייכנסו לאיזור סטרילי שיוביל אותם לחדרי ההלבשה ומשם למגרש עצמו. גם את הדרך חזרה הם יעשו דרך אותה מנהרה מיוחדת. בנוסף, הם יורשו להישאר רק כרבע שעה בחדר ההלבשה ולאחר מכן יאלצו לצאת מהאצטדיון.
במהלך המשחק יהיו מספר הפסקות שתייה, ולכל שחקן יוקצה בקבוק משלו, שרק הוא יוכל לשתות ממנו. כל קבוצה תוכל לרשום תשעה מחליפים במקום שבעה, ולבצע חמישה חילופים במקום שלושה.
הנהלת הפרמייר-ליג הודיעה גם על מספר חידושים בשידורי המשחקים. קולות עידוד של קהל לא יישמעו באצטדיון עצמו, אבל כן יועברו לצופים בשידור שירצו בכך (זו תהיה בחירה של הצופה). קולות העידוד נלקחו מפיפ"א 2020 של חברת EA SPORTS. קבוצות כן יוכלו להקרין על מסכי האצטדיון בלייב 16 אוהדים במהלך המשחקים ("יציע זום"), כמו שבית"ר ירושלים עושה למשל במשחקיה הביתיים.
מצלמות ימוקמו במנהרת השחקנים (ללא אפשרות לשמוע מה השחקנים אומרים), הגרלת המטבע בין הקפטנים כן תשודר עם סאונד. טכנולוגיית ה-VAR תופעל כרגיל, בדיקות סמים ייערכו בחדרים מיוחדים.