מי היה מאמין שלמרות כל הביקורות על מאמנה, אולה גונאר סולשיאר, שמנצ'סטר יונייטד תחלוק את המקום הראשון בטבלת הפרמייר-ליג עם ליברפול (33 נקודות כ"א)? אבל זה המצב אחרי שהשדים האדומים ניצחו 1:2 באולד טראפורד את אסטון וילה אמש (שישי).
  • לטבלת הפרמייר-ליג
  • 1:2 ליונייטד על וילה
"אני חושב שהליגה תהיה צמודה לאורך כל העונה", אמר המנג'ר הנורבגי, שיפגוש את ליברפול באנפילד בעוד 15 ימים. "יהיו עוד תוצאות מוזרות בדרך. אנחנו חייבים להמשיך ולהשתפר ולשמור על המשכיות".
3 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר מנצ'סטר יונייטד
אולה גונאר סולשיאר מנצ'סטר יונייטד
סולשיאר. הלגה עוד ארוכה
(צילום: רויטרס)
למרות הניצחון, סולשיאר לא היה הכי מרוצה: "לא אהבתי את עשר הדקות האחרונות שלנו כי הרגשתי שיכולנו לשחק טוב יותר. זה הרגיש כמו המשחק האחרון של העונה, אנחנו צריכים ללמוד לשחק טוב יותר".
ברונו פרננדש כבש בפנדל את שערו ה-15 העונה, שגם היה שער הניצחון במשחק. מי שהצטיין היה דויד דה חאה, שבדומה למנג'ר שלו, זכה העונה להרבה מאוד ביקורת. "ניצחנו את המשחק בזכות עצירות גדולות של דה חאה בסוף", אמר סולשיאר.
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
הפנדל של פרננדש
(צילום: AFP)
מאמן וילה, דין סמית', התלונן בסיום על הפנדל שקיבלה יונייטד ואותו כבש פרננדש: "במהלך המשחק חשבתי שזה פנדל מוצדק, אבל כשראיתי את ההילוכים החוזרים בסיום הבנתי שפול פוגבה למעשה נפל ברחבה, והשופט מייקל אוליבר היה צריך ללכת למערכת ה-VAR ולפסול את הפנדל. בשביל זה המערכת קיימת. זאת הייתה החלטה מטומטמת מאוד".